Tøj, stofbleer, bleer og en dyne... det var vel egentlig alt, hvad vi brugte den første måneds tid! Og så lige en babynest, fordi baby sov i vores seng imellem os om natten - men endte nu alligevel med at sove PÅ os næsten hele tiden både dag og nat!
En slyngevugge havde måske været god. Overvejer en til nr. 2 - men jeg vil sige vent og se, om behovet opstår. Måske får du en baby, der rent faktisk godt vil sove videre, når den bliver lagt ned. De findes eftersigende.
Baby sov i vores seng, badede i køkkenvasken uden sæbe og så videre - en helt lille kræver bare ikke særlig meget udstyr, så det behøver du ikke at stresse over!
Vi havde heller ikke fået købt tøj nok i str 50 (for hvad nu hvis baby var for stor til den størrelse...!), men da vi havde været til PKU smuttede far bare lige i Bilka og købte en håndfuld gode bodyer 
... samtidig var noget af det, som jeg hyggede mig allermest med på barslen, altså at shoppe babyudstyr online.
Det er meget nemmere at købe, når babyen er kommet ud og man finder ud af, hvad man reelt har brug for. Og det kommer lige til døren, så man ikke skal ud og slæbe.
Anmeld
Citér