Manden Og Jeg er heldigvis enige på næsten alle punkter når det kommer til børne opdragelse.
Men på et punkt gøre han mig rasende!
vi forældre er to slik dyr! Elsker elsker slik, vi har spiste så meget slik det er forfærdeligt -
Jeg spiser det ikke så meget mere og har taget en tyrker 
da alt det raffineret sukker er virkelig en dårlig ide, og jeg er ikke 22 år mere, samt er Jwg rædselslaget for diabetis.
nu er det så vores 3 årig søn som selvfølge elsker slik, han får det sjældent, da vi vil ikke ha han bliver som os
- Problemet er så han ved hvad det er nu, han er blevet så stor.
Og farmand går og spiser foran ham i hverdag, og han hyler og vil ha noget og min ellers rigtigt gode mand og far - Griner ad ham, og siger nej han skal lære han ikke altid kan få alt han vil ha?!
Dette punkt pisser mig virkelig af, fordi om jeg kom hjem med en marabou plade og ikke gav han vilde han flippe! Og lave en scene og siger jeg deler altid når jeg noget blah blah
- Jeg ser en 3 årig der vil ha slik fordi han ved hvad det er, og så en far der driller ham, han ikke må få noget -
synes i, ikke det ikke det ikke er fair overfor vores søn?
- Han må spise alt det slik ( det gøre han også) når vores søn er gået i seng.
jeg er sååå umenneskelig træt stød at høre vores søn hyle, hvergang far går med en slikpose, og spiser foran vores søn. Og fuldstændig ignorer hans råbe og skrig
- mom shaming mødre hold jer væk tak
og dem der laver de vildeste konklustion 
- Nogle gange der jeg læser tråde er jeg sinddsyg overrasket hvordan man kom fra A og lige pludselig er ved Z uden der står noget som helst i tråd starten om noget.