har præstations angst:S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.474 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. oktober 2009

luckas-mor

hej jeg er en ellers glad pige på 20 år.

detter er min første graviditet og er da kun i 22+4, men men men...

er så bange for når først jeg er blevet mor at folk ikke mener jeg gør det godt nok. min mor er efter mig hvergang jeg er hjemme med hva jeg spiser selvom jeg spiser sundt og varieret og aldrig er sulten, da jeg spiser ligeså snart jeg kan mærke jeg har brug for det (ellers kaster jeg op). hende og min lillesøster sidder og kan finde på a vrænge øjne amin og sige ''nå'' eller ''hva er det for noget pjat''  når jeg fortæller om hva jeg har læst om ammning og a jeg selv vil gøre som jeg har læst er bedst.

hvis der er noget jeg selv mener og de mener noget andet ska de straks blande sig.
min søster læser til pædagoisk assistent og min mor arbejder som social og sundheds hjælper og de begge mener de er meget kloge på børn og mennesker i det hele taget.

er så bange for de hele tiden vil blande sig når bebser er kommet ud og a de hele tiden vil sige a jeg gør alt forkert..

derudover har jeg en svigerfamilie der med de to andre svigerdøtre har være rigtig uheldige.
ingen a dem har stor interesse i deres børn og hos den ene blir de altid læsset af hos netop mine sivgerforældre.
de snakker altid om alle de ting de gør forkert og de kan ikke snuppe nogen a dem

min selvtillid er i forvejen lig med nul og blir slet ikk bedre a det..
sidder nogeen gange og græder rigtig meget fordi jeg er så bange for a de allesammen sys jeg blir en elendig mor, selvom jeg virkelig vil gøre al jeg kan for a vores baby får det bedste a alt på alle måder.

er der nogen der har prøvet a ha det på samme måde??

kram natascha 22+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2009

Hava

Kære Tasse