Hvad er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2018

Camillos

MVM skriver:

Hej folkens..

hvad er dette? 

Vi har opdaget det her til aften.. Han har i en periode gået på tæerne og snakket om splinter, men jeg kunne intet finde og nu så denne... Jeg giver ham også strømper på hver dag og der har jeg heller ikke set den.... det ligner en vorte, men de vokser jo langsom og så tænker jeg, at vi havde opdaget den noget før... 

den er øm.. og man må ikke røre ved den...

Det er en stor fodvorte.. Til doktor med den og få den frosset 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2018

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
MoarHvidovre skriver:

Det ligner helt sikkert en fodvorte. Min søn har en som ser sådan ud - også på hælen. Den kom "ud af den blå luft".

Det går også ondt når han går på den. Han er snart 11 år.

Vi har behandlet i lidt over 1 mdr. og er stadigvæk ikke gået væk. Men som lægen sagde, nogen fodvorter går væk efter 2 uger og andre efter 1 år.

Av så længe... Ja han kan stortset ikke gå på hælen... bliver det bedre, at gå på under behandlingen?

Anmeld Citér

19. september 2018

MVM

Profilbillede for MVM
Camillos skriver:

Det er en stor fodvorte.. Til doktor med den og få den frosset 

Vi har fået en tid her kl 11... Er spændt på, hvordan han takler det, især hvis de skal fryse den... Han er ekstrem sensitiv, så jeg frygter lidt, hvis de fryser den... men det skal gøres, da han ikke kan gå på foden... 

Anmeld Citér

19. september 2018

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Av så længe... Ja han kan stortset ikke gå på hælen... bliver det bedre, at gå på under behandlingen?

Det er blevet lidt bedre, men går stadigvæk ondt ind imellem.

Vores søn er slet ikke blevet frosset hos lægen. Vi har gjort det selv. Dog har vi købt noget som ætser. Vi gør det 3 gange om ugen.

Den ser lige som stor ud som min søns, så der kommer nok til, at gå et stykke tid før, at den går væk.

Godt at I har fået tid hos lægen

Anmeld Citér

19. september 2018

Benjamins'mor

MVM skriver:

Vi har fået en tid her kl 11... Er spændt på, hvordan han takler det, især hvis de skal fryse den... Han er ekstrem sensitiv, så jeg frygter lidt, hvis de fryser den... men det skal gøres, da han ikke kan gå på foden... 

Både min datter og jeg har pt en fodvorte, og den ligner meget godt min datters. 

Jeg fik at vide at lægerne ikke længere fryser dem, der vil du blive henvist til en hudlæge.

Vi bruger vortefri fra apoteket, det var hvad lægen anbefalede. Har tidligere prøvet Wartner, og det er ikke nært så godt.

Anmeld Citér

19. september 2018

larven

Min datter har også virkelig været angrebet af fodvorter. Har prøvet alverdens ting, men intet virkede. Læste en tråd på nettet om æblecidereddike blandet med vand sku være rigtig godt. Vil indrømme jeg var en smule skeptisk. Men det var et vidundermiddel put det på hver dag i 14 dage og vupti de var alle sammen væk. Det kvæler åbenbart vorten. En billig og super nem løsning. 

Anmeld Citér

19. september 2018

Babilooo

Det ligner en vorte.. nogle er mere genstridige og går ikke bare vupti væk næsten hvad man gør.

jeg havde en i mange år som teenager jeg dik frosset. Til sidst blev den skåret væk. Det var den gang man stadigvæk gjorde det. Den havde jeg arbejdet på at få væk i to år.

den anden jeg har haft fik jeg frosset hver uge i et til to år. Til sidst fik jeg noget smurt på hos huslæge der er fra en fluesvamp. Den danner en blære rundt om vorten som så næsten forsvinder. 

To behandlinger så var den væk.

Anmeld Citér

20. september 2018

MoarHvidovre

Hvad sagde lægen?

Anmeld Citér

20. september 2018

MVM

Profilbillede for MVM
MoarHvidovre skriver:

Hvad sagde lægen?

Han sagde at det var en vorte... så jeg har købt den pen, som hedder vortefri, da flere har anbefalet den... den skulle være effektiv.. men samtidig mega dyr...

men han fik smurt på igår og det gik godt, uden ballade....

Anmeld Citér

20. september 2018

MoarHvidovre

MVM skriver:

Han sagde at det var en vorte... så jeg har købt den pen, som hedder vortefri, da flere har anbefalet den... den skulle være effektiv.. men samtidig mega dyr...

men han fik smurt på igår og det gik godt, uden ballade....

Den skal jeg også op og købe - hvad kostede den?

Vi bruger noget andet som skal smøres 3 gange om ugen og min dreng er bestemt ikke begejstret

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.