Hvad er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.924 visninger
20 svar
7 synes godt om
18. september 2018

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Hej folkens..

hvad er dette? 

Vi har opdaget det her til aften.. Han har i en periode gået på tæerne og snakket om splinter, men jeg kunne intet finde og nu så denne... Jeg giver ham også strømper på hver dag og der har jeg heller ikke set den.... det ligner en vorte, men de vokser jo langsom og så tænker jeg, at vi havde opdaget den noget før... 

den er øm.. og man må ikke røre ved den...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2018

Mamacita til 2 piger

MVM skriver:

Hej folkens..

hvad er dette? 

Vi har opdaget det her til aften.. Han har i en periode gået på tæerne og snakket om splinter, men jeg kunne intet finde og nu så denne... Jeg giver ham også strømper på hver dag og der har jeg heller ikke set den.... det ligner en vorte, men de vokser jo langsom og så tænker jeg, at vi havde opdaget den noget før... 

Det ligner en ligtorn..

Anmeld Citér

18. september 2018

Mom

Profilbillede for Mom
MVM skriver:

Hej folkens..

hvad er dette? 

Vorte eller ligtorn. Jeg ville lige ringe til lægen og få det kigget på

Anmeld Citér

18. september 2018

MVM

Profilbillede for MVM
Mom skriver:

Vorte eller ligtorn. Jeg ville lige ringe til lægen og få det kigget på

Vi tager også afsted imorgen.... 

Har lige set billeder af vorter og ligtorne og det kan godt ligne begge dele... mest overrasket over, at den er så stor og jeg slet ikke har set den, før nu... påtrods af at jeg har tjekket for splinter også videre..

Anmeld Citér

18. september 2018

MVM

Profilbillede for MVM
Mamacita til 2 piger skriver:

Det ligner en ligtorn..

Ja, har lige set billeder og det kunne godt ligne... Vi tager til Lægen imorgen... det kan også sagtens være en vorte... han har svømning hver uge i skolen, så han kan være smittet der... så må ud og købe sko til svømmehallen, så han ikke smitter andre....

Anmeld Citér

18. september 2018

Mom

Profilbillede for Mom
MVM skriver:

Vi tager også afsted imorgen.... 

Har lige set billeder af vorter og ligtorne og det kan godt ligne begge dele... mest overrasket over, at den er så stor og jeg slet ikke har set den, før nu... påtrods af at jeg har tjekket for splinter også videre..

Min søn havde på et tidspunkt en fodvorte, og trods at vi også kiggede på hans fødder jævnligt, så var den der lige pludseligt.

Anmeld Citér

18. september 2018

Mort3

Det ligner en fodvorte. 

Nin søn er angrebet i tiden, købte Wartner vortebehandlingscreme på apoteket. Efter 3 dages behandlig var de døde. Så kan kun anbefale det��

Håber i får bugt med den

Anmeld Citér

18. september 2018

MVM

Profilbillede for MVM
Mom skriver:

Min søn havde på et tidspunkt en fodvorte, og trods at vi også kiggede på hans fødder jævnligt, så var den der lige pludseligt.

Ja man bliver noget overrasket, når den pludselig dukker op... synes sørme jeg kigger de fødder hver dag...

Anmeld Citér

18. september 2018

MVM

Profilbillede for MVM
Mort3 skriver:

Det ligner en fodvorte. 

Nin søn er angrebet i tiden, købte Wartner vortebehandlingscreme på apoteket. Efter 3 dages behandlig var de døde. Så kan kun anbefale det��

Håber i får bugt med den

Tænker vi tager et smut til lægen og så på apoteket bagefter imorgen... Så håber jeg, at der hurtig buk med den... han kan ikke støtte på foden....

Anmeld Citér

19. september 2018

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det ligner helt sikkert en fodvorte. Min søn har en som ser sådan ud - også på hælen. Den kom "ud af den blå luft".

Det går også ondt når han går på den. Han er snart 11 år.

Vi har behandlet i lidt over 1 mdr. og er stadigvæk ikke gået væk. Men som lægen sagde, nogen fodvorter går væk efter 2 uger og andre efter 1 år.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.