Vores barn hørte os..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.598 visninger
9 svar
11 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. september 2018

Anonym trådstarter

Her til aften da vi troede ungerne sov, havde vi sex... 

Da vi var færdige stod den store på 5.5 år så ude i gangen. Jeg føler at jeg har givet ham ar for livet. 

Hvad ville i gøre? Skal jeg overhovedet gøre noget... er flov og rundtosset 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2018

Janet1989

Jeg tænker at du måske kan forklare ham på en nænsom måde hvad det var han så. Evt fortælle at det er noget som KUN mor og far gør, for at vise de er glade for hinanden , eller noget i den stil  

jeg tænker ikke at han er ødelagt, men senere i livet forstår han jo hvad han har set, uanset

Anmeld Citér

16. september 2018

ErDuHerIkkeSnart

Jeg kom at trække lidt på smilebåndet - og jeg forstår selvfølgelig godt at det ikke er super fedt! Men det er jo noget helt almindelig og sundt han er kommet til at overvære ved en fejl. Han får ingen ar på sjælen, det tør jeg næsten love.

Alt efter hvordan/om han overhovedet reagerer eller spørger, og lidt efter hvor moden han er på det område (har I fx tidligere talt om, hvor børn kommer fra? Eller har han hørt ordet “at bolle” i fx institution og spurgt hvad det betyder?) så ville jeg helt udramatisk og i børnehøjde sige, at det han så, er noget voksne gør, når de elsker hinanden - og måske at det normalt er noget, man gør når man er alene - og at det ikke lige var meningen, at han skulle have set det, men at det er helt okay. Hvis han ikke spørger mere eller virker uinteresseret, kan du roligt lukke den.

Om et par år griner I af det, vil jeg tro - og godt for knægten, at hans forældre er glade for hinanden i øvrigt

Anmeld Citér

16. september 2018

Anonym

Anonym skriver:

Da vi var færdige stod den store på 5.5 år så ude i gangen. Jeg føler at jeg har givet ham ar for livet. 

Mindst ar for livet. Start hellere med krisepsykologen nu. Overvej medicin og terapi. Skolen har muligvis et kriseberedskab, I kan trække på. 

Barnet stod på gangen. Væk fra akten. Han hørte jer? Så jer måske? 

Ro på! Du skylder ikke et lille barn en forklaring om sex og kærlighed. Lad ham selv sige noget. Og hvis han gør, så sig at mor og far elsker hinanden. Smil og grin af det. 

Anmeld Citér

16. september 2018

Anonym

Anonym skriver:

Ha-ha, min mand gjorde det samme ved hans forældre (bortset fra at han var lige ved siden af sengen), han sagde meget højt "jeg ved godt, hvad I laver".

Vi griner stadig af det her snart 40 år senere.

Anmeld Citér

16. september 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ingen ar ro på  

jeg vadede ind på mine forældre da jeg var 4-5 år.  Jeg forstod det ikke, men blev bestemt ikke traumatiseret. Senere forstod jeg det og tænkte “iiiiiv”, idag tænker jeg “ go go gamle! Fedt i havde et sundt og aktivt sexliv med 3 unger i huset”.  

jeg har i øvrigt også hørt på det utallige gange. Igen. Ingen traumer. Og idag synes jeg sgu bare de er skønne, og jeg elsker at de elsker og begærer hinanden på den måde stadigvæk. sådan et forhold vil jeg også have når jeg er 60 ❤️

Anmeld Citér

17. september 2018

Anonym trådstarter

Mange tak for jeres svar. Han har efterfølgende ikke spurgt ind til det. Så den kommer vi i pyt kassen 

Anmeld Citér

17. september 2018

Anonym

Tja min bror og jeg så det og jeg sagde at de bollede, mens min bror i mindst et par år hævdede, at det bare var far, der kildede mor  .. så det kunne du jo sige  hvis han spørger...

Anmeld Citér

17. september 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Tja min bror og jeg så det og jeg sagde at de bollede, mens min bror i mindst et par år hævdede, at det bare var far, der kildede mor  .. så det kunne du jo sige  hvis han spørger...

Hahahaha, jeg kan lige se det for mig! To unger der står og titter ind af dørsprækken og diskuterer hvad der foregår 

Anmeld Citér

17. september 2018

Carina:-)

Rolig - så længe han ikke så dig og far give den gas med far forrest i en doogy - eller lign tænker jeg han er uden for fare med at få ar. 

Alle mine rollinger har hørt/ set os have sex og de har taget det meget pænt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.