Advarsel billede!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2018

Anonym trådstarter

Trøster mig lidt med at det ikke ser blodigt ud og at blodprøverne var super fine. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2018

Mamman

Profilbillede for Mamman

Mit har set sådan ud det meste af graviditetet uden at det er noget jeg har tænkt videre over må jeg godt nok indrømme - og jeg har termin om 4 uger

Anmeld Citér

18. september 2018

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Jeg kan godt forstå, at du er en smule nervøs, men jeg synes virkelig, at du skal begynde at slappe lidt af nu.. Du stresser helt vildt over den mindste ting.. Det er helt normalt at have øget udflåd, når man er gravid.. Og endda også at pletbløde lidt, hvis man har sarte slimhinder, og det kan komme af en gåtur.. 

Så før du går helt i panik, så sæt dig og træk vejret dybt og slap lidt af, for ellers bliver det her godt nok en vanvittig hård graviditet for dig.. Og det er sagt i den bedste mening, selvom det er lidt hårdt sagt 

Anmeld Citér

18. september 2018

Anonym trådstarter

Mamman skriver:

Mit har set sådan ud det meste af graviditetet uden at det er noget jeg har tænkt videre over må jeg godt nok indrømme - og jeg har termin om 4 uger

Jeg har bare været i tvivl om der har været blod i det..

Anmeld Citér

18. september 2018

Mamman

Profilbillede for Mamman
Anonym skriver:

Jeg har bare været i tvivl om der har været blod i det..

Hvis der er blod i det er du ik i tvivl..... jeg har blødt lidt 4 gange i denne graviditet og fik afvide på fødegangen at det var helt normalt og “bare” sarte slimhinder

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.