Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Tak for dit svar... jeg må bare afvente om det ender i en bio...
Tak for dit svar... jeg må bare afvente om det ender i en bio...
Ja... Det er svært men der er ikke andet at gøre... Jeg har selv blødt under begge mine graviditeter der gik godt også...
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Camillos skriver: Ja... Det er svært men der er ikke andet at gøre... Jeg har selv blødt under begge mine graviditeter der gik godt også...
Jeg blødte bare overhovedet ikke med min søn...:/
har en knald positiv test...
Anonym skriver: Jeg blødte bare overhovedet ikke med min søn...:/ har en knald positiv test...
Ikke alle graviditeter er ens... for at alt er som det skal være..
Havde også det udflåd i uge 5 (var faktisk lidt mørkere så vidt jeg husker). Det var bare gammelt blod. Hvis der ikke kommer frisk blod og du ikke har smerter så vær helt rolig. Pøj pøj
Iby1210 skriver: Havde også det udflåd i uge 5 (var faktisk lidt mørkere så vidt jeg husker). Det var bare gammelt blod. Hvis der ikke kommer frisk blod og du ikke har smerter så vær helt rolig. Pøj pøj
Det bliver desværre mere rødligt..:/
Anonym skriver: Det bliver desværre mere rødligt..:/
Øv øv.. tænker du måske skal se en læge for ligesom at få bekræftet eller afkræftet graviditet/abort.
Iby1210 skriver: Øv øv.. tænker du måske skal se en læge for ligesom at få bekræftet eller afkræftet graviditet/abort.
Fik svar på blodprøver.
157 fredag og 617 i dag, så det lover jo godt
Åh alt det udflåd fortsætter....
det bekymre mig så meget...
Anonym skriver: Åh alt det udflåd fortsætter.... det bekymre mig så meget...
Mit stod på fra uge 5 - uge 20...
Måske har du bare sarte slimhinder.. prøv at slappe af så meget du kan og se tiden lidt an. Måske stopper det om en uge-eller allerede i morgen? Sender dig en kram og forstår godt st det er lidt hårdt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128