Farvel dagpleje, hej Børnehave.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.120 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. september 2018

Anonym trådstarter

Men.. hvad giver man lige dagplejemor inden man skal videre? (Fra en dreng, hvis det har betydning for den gave i tænker). 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2018

CBbaby

Vi gav et gavekort til et lille ophold med hendes søn. Hun er enlig og havde ikke så meget at rutte med og var fantastisk udover alle grænser! 

Men jeg ville normal have givet en tegning, en buket blomster og måske en lækker “madkurv” 

men ellers er en fin blomst også en super Sød ide

Anmeld Citér

15. september 2018

Mortilah

Jeg ville blive glad for en tegning, blomst, chokolade, en lækker the, lækre kiks, vin. De klassiske ting man kan give. Jeg har også fået håndcreme/fodcremer. Bare det at få en gave- hvad end det så er- så er det jo at vise en værdsættelse. Et håndskrevet kort er også fint.  Det rør mig. 

Personligt ville jeg også blive glad for fx et lille armbånd lavet af barnet. Ikke sikkert der er særlig mange der gad gå med det. Men jeg er vild med de ting, jeg har fået af børn som jeg har passet, fordi de minder mig om en god tid vi har haft sammen og om det bånd vi nåede at få.  

Anmeld Citér

15. september 2018

Rundtpågulvet

Som dagplejer har jeg fået så fantastiske gaver. Jeg har fået en halskæde med flotte glasperler, som mor og barn havde lavet til mig. Det gjorde mig glad at de har brugt en halv time på at hygge og lave gave, der er meget kærlighed i den perlekæde

Jeg har også fået en rose til haven, en trip trap nisse med barnets navn, et maleri som barnet havde malet, øreringe, legetøj og Meget meget andet. Jeg har også en æske fuld af skønne kort, som jeg har fået gennem årene. Jeg er så glad for alt, også for dem der bare sagde tak uden gaver :-)

Mest af alt er det bare dejligt at få at vide at man har været værdsat uanset om det involverer gaver  og så er det jo især fedt hvis forældrene husker at fortælle om deres gode oplevelse ude i byen, på facebook osv. Så hjælper du dagplejen med at holde sig i live og tiltrække nye børn 

Anmeld Citér

15. september 2018

Anonym

Anonym skriver:

Men.. hvad giver man lige dagplejemor inden man skal videre? (Fra en dreng, hvis det har betydning for den gave i tænker). 

Vi gav nogle flotte øreringe og konfekt og selvfølge et farvel kort  

Anmeld Citér

15. september 2018

Mynewlife

Vi gav sådan en her, bare i nutid, til en fødselsdag. (taget fra google).. 

Ved mange giver sådan en kvinde der sidder med et barn.. Kreative ting fra børnene.. Måske google kan hjælpe  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

15. september 2018

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

vi gav en kurv. der var blandt andet hendes favorit slik, hjemmelavet body creme, en flaske asti, biobilletter til hendes to store piger, der hjalp så meget til, et lille stykke legetøj og en orkide.

Alle ting vi vidste passede til hende. 

hun blev meget glad for kurven, og rørt over at vi havde tænkt på hendes piger. 

Anmeld Citér

16. september 2018

Anonym

Vi gav en kop. Der var 3 billeder på af min datter. Et fra omkring da hun startede i dp, et fra hun var ca. 2 år og så et nutidigt ( næsten 3)

og så havde vi skrevet til ...... verdens bedste dagplejer.

det virkede til hun blev meget glad og rørt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.