Slik til pædagogerne i BH?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.553 visninger
10 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. september 2018

Anonym trådstarter

hej der er lang tid til jul heldigvis

men jeg skal tilfældigvis til Tyskland grænsebutik - 

Vores søn er opstarte i BH og det har gået udover alt forventning - Jeg henter en tryg dreng der griner og hviler i sig selv og har rykket sig helt vildt på 3 måneder! 

Nu jule slik har kommet kunne jeg ikke købe en æske karmeller? Og så gemme dem til december og give dem det der?

eller er det mærkeligt? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2018

Carina:-)

Det er på ingen måder mærkeligt. Kan godt forstå du gerne vil vise dem du er glad for børnehaven og pædagogerne  .

Giver del  chokolade og lign. Hvert år . 

De bliver helt sikkert glade  . 

Anmeld Citér

14. september 2018

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Det er på ingen måder mærkeligt. Kan godt forstå du gerne vil vise dem du er glad for børnehaven og pædagogerne  .

Giver del  chokolade og lign. Hvert år . 

De bliver helt sikkert glade  . 

Så dybt taknemlig  han er sådan en genert og utryg dreng så Jeg de er gået udover deres vej at gøre ham så tryg

Han vil ikke hjem! Og leger med de store børn på 5 år - jeg kender ham ikke rigtigt mere 

Anmeld Citér

14. september 2018

Anonym

Som pædagog i en børnehave vil jeg bare fortælle hvor meget det betyder at få sådan en anerkendelse fra forældrene. At vide at forældrene også værdsætter vores arbejde betyder alverden, så jeg synes det lyder som en rigtig god ide 

Anmeld Citér

14. september 2018

ErDuHerIkkeSnart

Her lavede vi en lille kurv sidste jul, til pædagogerne på min datters stue i vuggestue - skrev er kort fra “julenissen” og efterlod den i personalestuen til dem.. det var vist et ret stort hit Tænker at set er sjældent, at nogen bliver kede af at få af vide, at deres arbejde er værdsat ��‍♀️

Anmeld Citér

14. september 2018

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Her lavede vi en lille kurv sidste jul, til pædagogerne på min datters stue i vuggestue - skrev er kort fra “julenissen” og efterlod den i personalestuen til dem.. det var vist et ret stort hit Tænker at set er sjældent, at nogen bliver kede af at få af vide, at deres arbejde er værdsat ��‍♀️

Det var mere i Pli jeg mente ... om det skulle være mærkeligt en mor pludselig står der med en kurve 

men det er nu afklaret køber helt sikkert noget til dem

Anmeld Citér

14. september 2018

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

hej der er lang tid til jul heldigvis

men jeg skal tilfældigvis til Tyskland grænsebutik - 

Vores søn er opstarte i BH og det har gået udover alt forventning - Jeg henter en tryg dreng der griner og hviler i sig selv og har rykket sig helt vildt på 3 måneder! 

Nu jule slik har kommet kunne jeg ikke købe en æske karmeller? Og så gemme dem til december og give dem det der?

eller er det mærkeligt? 

Det kan du godt gøre. 

Vi giver hvert år jule chokolade/eller andet sødt til personalet vores børns institutioner.

Syntes det er en fin måde at sige tak for samarbejdet dette år. 

Lige en ide. Så giver vi som ofte det i starten af dec. Da vi tit har talt om at venter man til barnet har juleferie og så er inst jo lukket og personalet har også ferie. Derfor giver vi starten af dec. Eller lige efter nytår. 

Anmeld Citér

14. september 2018

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Det var mere i Pli jeg mente ... om det skulle være mærkeligt en mor pludselig står der med en kurve 

men det er nu afklaret køber helt sikkert noget til dem

Jeg tjekkede faktisk også lige med to pædagog-veninder, for af en eller anden grund, kunne jeg heller ikke helt finde ud af, om det var noget “man gjorde”... men de sagde samstemmigt, at de ville blive vildt glade .. selvfølgelig ... og så var beslutningen nem

Anmeld Citér

14. september 2018

Anonym trådstarter

hannetheis skriver:

Det kan du godt gøre. 

Vi giver hvert år jule chokolade/eller andet sødt til personalet vores børns institutioner.

Syntes det er en fin måde at sige tak for samarbejdet dette år. 

Lige en ide. Så giver vi som ofte det i starten af dec. Da vi tit har talt om at venter man til barnet har juleferie og så er inst jo lukket og personalet har også ferie. Derfor giver vi starten af dec. Eller lige efter nytår. 

Gode ide 

Anmeld Citér

15. september 2018

Tip!

Jeg arbejder dog med udviklingshæmmede som pædagog og vores pårørende forkæler os personaler BIG TIME omkring jul.. 

vi nyder det, og føler os i den grad værdsat. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.