anonym12 skriver:
Det ved jeg, men det er mit indtryk at det primært at svært i regionhovedstaden og derfor ved jeg godt at Hvidovre er udelukket. Jeg vil bare have en god start denne gang og det kræver ro. Så må det blive løst på en anden måde, enten ved at jeg får overtalt min mand til almindelig fødselhjemme eller noget at jeg får lov til at komme hjem med det samme.
Det håber jeg også for dig. At det er muligt.
Det er bare så ærgeligt at blive for skuffet og min erfaring fra Herlev/Hillerød, er at et nej virkelig er et nej. Men som du skriver kan det jo være helt anderledes for dig.
Jeg forstår udemærket du ønsker en rolig start. Jeg ventede bare på jeg kunne tisse efter mit kejsersnit, så jeg var hjemme 4 timer efter jeg vågnede fra fuld narkose, som jeg desværre måtte i. Det er jo ens eget valg, hvis baby har det godt, og man føler man er klar. Ambulant kejsersnit kaldes det vist. Jeg var heldig der, men skal desværre være indlagt 2 dage efter næste fødsel fordi jeg skal have antibiotika. Virkelig frusterende.
Jeg delte stue med et par hvor faderen og pårørende hele tiden var ude og ryge og de lugtede når de gik forbi mig - hvilket var konstant - og så med et meget lille forhæng ind til dem. Og de havde rigtig mange pårørende som larmede, da det var deres kultur for at hilse den lille ny velkommen og mødre/svigermødre etc ville gerne hjælpe den nybagte mor. Det kan gidt være lidt hårdt med alle de forskelligheder vi nu indebærer. Og stressende.
jeg krydser fingre (for os begge)
Anmeld
Citér