Pusletaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2018

iMama

NosaNosa skriver:

Jeg søger med lys og lygte efter en pusletaske. Der skal være forskellige opbevaringsrum, der skal gerne være plads til lidt bleer til storesøster og et enkelt sæt skiftetøj til hende - men ellers bare kunne indeholde alt til en nyfødt.

Jeg søger  ikke en Ida Ising - de er hverken flotte eller rummelige i min optik. Den kommer hurtigt til at ligne en proppet rullepølse 

Hej, 

Jeg har en By Stroom Bea til salg. Der er masser af rum og kan være meget i den. Skriv til mig hvis du er interesseret 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2018

iMama

iMama skriver:

Hej, 

Jeg har en By Stroom Bea til salg. Der er masser af rum og kan være meget i den. Skriv til mig hvis du er interesseret 

Den her 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

10. september 2018

HeMakesMe

Jeg har også sådan en fra Bystroom, da jeg ligesom dig havde brug for en pusletaske med en masse rum og god plads. Og det er der altså i den. Den kan godt være lidt løs/lasket i det og det kan være lidt træls, men overordnet set er det en virkelig god taske - der kan være meget i den. Og så er den også smart at se på.

Anmeld Citér

4. december 2018

LouiseSJ

Det er virkelig svært at finde den rigtige pusletaske. Det første stykke tid brugte min kæreste og jeg en almindelig sportstaske, men det blev simpelthen for bøvlet, så vi endte med at købe en rigtig pusletaske til sidst. 

Vi valgte en fra CAMA Copenhagen som godt nok var lige rigeligt dyr, synes jeg. Men vi har til gengæld ikke fortrudt det. Den er smart fordi den har indbygget pusleplads, så vi kan skifte den lille uanset hvor vi er. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.