Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg søger med lys og lygte efter en pusletaske. Der skal være forskellige opbevaringsrum, der skal gerne være plads til lidt bleer til storesøster og et enkelt sæt skiftetøj til hende - men ellers bare kunne indeholde alt til en nyfødt.
Jeg søger ikke en Ida Ising - de er hverken flotte eller rummelige i min optik. Den kommer hurtigt til at ligne en proppet rullepølse
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NosaNosa skriver: Jeg søger med lys og lygte efter en pusletaske. Der skal være forskellige opbevaringsrum, der skal gerne være plads til lidt bleer til storesøster og et enkelt sæt skiftetøj til hende - men ellers bare kunne indeholde alt til en nyfødt. Jeg søger ikke en Ida Ising - de er hverken flotte eller rummelige i min optik. Den kommer hurtigt til at ligne en proppet rullepølse
Måske en Storksak Eden Pusletaske kunne være noget?
https://www.jollyroom.dk/mor/pusletasker/storksak-eden-pusletaske-sort
Jeg har denne til salg. Den er meget velholdt og jeg har været super glad for den, da den har mange gode rum/lommer 1 stort, 3 mellem og 8 små. Der medfølger en lille termoflaske.
250 kr.
Jeg kan helt klart anbefale Cama Copenhagen
Jeg har lige født for 6 uger siden og har ikke 1 sekund fortrudt vores valg. Den er super rummelig og har udtageligt transportabelt puslepude indbygget - virkelig en lifesaver når man er på tur. Den er lidt dyr, men alle pengene værd
Hvis du vil se billeder så sig endelig til, så tager jeg lige nogen af den
Jeg søger med lys og lygte efter en pusletaske. Der skal være forskellige opbevaringsrum, der skal gerne være plads til lidt bleer til storesøster og et enkelt sæt skiftetøj til hende - men ellers bare kunne indeholde alt til en nyfødt. Jeg søger ikke en Ida Ising - de er hverken flotte eller rummelige i min optik. Den kommer hurtigt til at ligne en proppet rullepølse
Jeg har denne til salg. Det kan ikke ses den har været brugt. De er super lækre og holdbare. Sig til hvis du vil have billeder af den.
vh. Lene
https://youtu.be/GCcI7TqGDys
Ida issing er da heller ikke rummelig på nogen måde
jeg har en bystroom, rigtig lækker, og meget rummelig.
jeg har haft to blebørn og kunne uden problemer have bleer, skiftetøj, mad, flaske, overtøj og lidt legetøj i den.
Soonmom skriver: Ida issing er da heller ikke rummelig på nogen måde jeg har en bystroom, rigtig lækker, og meget rummelig. jeg har haft to blebørn og kunne uden problemer have bleer, skiftetøj, mad, flaske, overtøj og lidt legetøj i den.
Ved du hvilken model du har? Jeg har kigget lidt på Bystroom Elin.
NosaNosa skriver: Ved du hvilken model du har? Jeg har kigget lidt på Bystroom Elin.
Jeg har den der hedder noget med bea
Jeg har også Bystroom og elsker den !
Jeg har en Kate Spade og den er rummelig med gode rum. Den jeg har har været brugt af to omgange til to gange blebørn.
Nok en af de bedste investeringer jeg gjorde sammen men min Odder vogn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128