Jeg ved simpelthen ikke hvornår jeg bør søge læge eller om det overhovedet er nødvendigt. Jeg ved ikke hvad der er galt med mig eller hvad jeg skal gøre.
Jeg er anspændt hele tiden, har kronisk ondt i kæberne af at bide sammen. Jeg er nervøs og ked af det hele tiden og kan næsten ikke overskue dagene. Når jeg vågner om morgenen har jeg det som om jeg ryster inden i (ved ikke hvordan jeg skal beskrive det) og har bare lyst til at græde.
Jeg sover fint om natten, men har virkelig svært ved at falde i søvn, tager nok en time vil jeg tro.
Jeg er bange for at gå til læge og få at vide jeg er syg eller der er noget galt, men kan heller ikke holde det her ud.
Jeg er mor til to piger og har en dejlig mand. Når jeg er sammen med dem mærker jeg det ikke så slemt, men når jeg skal "klare mig selv" bliver jeg urolig og stakåndet. Det virkelig svært at beskrive.
Fik mit livs første depression for 7 år siden og var et par år om at komme ud af det, for søgte ikke hjælp dengang. Så gik det godt nogle år vi fik barn nummer to og ingen problemer. Men for halvandet år siden blev jeg beskyldt for nogle grove ting på mit studie, gik ned med panik angst og depression, endte med at stoppe studiet.
Gik til psykolog 24 gange og fik det "bedre", men har haft det som beskrevet i starten af tråden i snart et år nu.
Jeg er lige startet på uddannelsen for kontor for 4 uger siden og kan slet slet ikke overskue det. Har spændings hovedpine HELE tiden og panodiler hjælper mig ikke mere.
Hvad er der galt med mig. Føler ikke jeg kan leve sådan her. Er helt ødelagt mentalt af bekymringer, og føler ikke jeg kan lærer noget på studiet. Det så stressede at føle sig for dum til at lærer.
Undskyld mit roddet opslag og lange roman men har ingen at snakke med om det.
Anmeld
Citér