Eksperthjælp: Sover ikke om dagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
0 svar
0 synes godt om
29. august

Karen Bøhrnsen

Min lille mand på 8 uger sover ikke om dagen, så vi er begyndt med faste putteritualer. Jeg ammer ham på det ene bryst, bøvser, pusler, leger og ammer på det andet bryst, hvorefter jeg ligger ham glad og tilfreds ned i slyngevuggen (her er der gået 1-1,5 time). Han ligger der tit glad og tilfreds med sut i starten og er kun træt - ikke overtræt. Dog holder han sig vågen indtil han bliver overtræt og får hysterianfald med gråd der går lige i hjertet. Først der falder han (noglegange) i søvn efter 15-30 minutters forfærdelig gråd ?? Nogen der har tip til hvad jeg gør forkert/kan gøre anderledes? Det skær virkelig i hjertet hver gang ????

Karens svar

Hej med dig

For at kunne rådgive dig optimalt i dit forløb, skal jeg vide mere om din amning og om hvordan jeres dage ellers forløber. Så jeg vil faktisk råde dig til at ringe til Forældre og Fødsels ammerådgivening (gratis). Du finder ammerådgivernes telefonnumre her. Det er frivillige uddannede ammerådgivere og du kan ringe døgnet rundt.

Jeg vil dog som noget af det første begynde med at holde ham hud mod hud hele dagen, altså undgå at lægge ham fre dig efter et måltid - det kan være I på den måde, kan få vendt den dårlige vane.

Men som sagt, ring til de søde ammerådgivere - de kan vejlede dig i lige præcis dine udfordringer.

Venlig hilsen

Karen Bøhrnsen

Jordemoder

Karen tilbyder i brevkassen personlig og individuelt tilpasset vejledning i graviditet, fødsel, barsel og ikke mindst i amning.

Se Karens hjemmeside: www.jordemoder.net

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.