Hvilken seng til nyfødt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2018

HBV

Camillos skriver:

Elsker min bedside crib ... Simpelthen.. Det at kunne trække baby over til sig amme liggende og ligge hende tilbage igen er skønt. Det fungere bedre for mig end dengang hvor den første lå i liften i vuggen ved siden af vores seng.

Uh det er jeg glad for at høre jeg har også købt en bedside crib denne gang. Nu må hun så gerne beslutte sig for at komme ud 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2018

Sandbjerg

Profilbillede for Sandbjerg

Tak for alle jeres svar. Jeg er stadig i tvivl. For vi har ingen lift, men kun en voksipose og en babynest. Og jeg er ikke umiddelbart interesseret i at investere penge i en lift også. 

Anmeld Citér

29. august 2018

Camillos

HBV skriver:

Uh det er jeg glad for at høre jeg har også købt en bedside crib denne gang. Nu må hun så gerne beslutte sig for at komme ud 

Jeg puster ve støv afsted 

Anmeld Citér

29. august 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vores første havde en familievugge (altså en som fars tipoldefar havde lavet) meeeen sov mest i vores seng. 

Lillesøster sov i liften ved siden af min side af sengen. 

Hvis jeg ikke havde haft en lift, ville jeg enten have puttet baby i tremmeseng ved siden af vores egen seng (Evt put din babynest ned i som formindsker) eller! En bedsidecrib. Sidste tror jeg klart er mest praktisk, så behøver man ikke stå op for at løfte baby over til amning  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.