Hvilken seng til nyfødt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.375 visninger
13 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. august 2018

Sandbjerg

Profilbillede for Sandbjerg

Hej. Hvilken seng har I eller har I haft til jeres hel nyfødte baby? Og var I glade for den. 

Jeg har termin i oktober med mit første barn og har egentlig hele tiden tænkt at vi skulle have en baby Bay. Men nu er jeg pludselig blevet i tvivl og kunne godt tænke mig at høre hvad I andre har af erfaringer? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2018

Christabelle

Vi brugte bare liften og en babynest. Efterfølgende sov hun i vores seng og tremmeseng

Anmeld Citér

28. august 2018

asphodel

Vores baby sov i liften og herefter i tremmesengen, og vi var glade for at vi ikke spildte en masse penge på en vugge eller lignende, som baby kun ville kunne bruge i få måneder. 

Anmeld Citér

28. august 2018

MetteT

Her brugte vi liften.. og efterfølgende tremmeseng..

Anmeld Citér

28. august 2018

Black Rose

Sandbjerg skriver:

Hej. Hvilken seng har I eller har I haft til jeres hel nyfødte baby? Og var I glade for den. 

Jeg har termin i oktober med mit første barn og har egentlig hele tiden tænkt at vi skulle have en baby Bay. Men nu er jeg pludselig blevet i tvivl og kunne godt tænke mig at høre hvad I andre har af erfaringer? 

Vi har en Chicco Next2Me vugge spændt på vores seng. Den er vi meget glade for! Vores søn på 6 uger kan nemt tages over til os om natten og lægges tilbage igen efter amning, uden at vi behøver stå ud af sengen, så vi falder alle hurtigt i søvn igen 

Anmeld Citér

28. august 2018

Anonym

Liften i tremmesengen, derefter er det pænt nemt at sløjfe liften og fortsætte med tremmesengen.

Anmeld Citér

28. august 2018

ErDuHerIkkeSnart

Byggede en lille “hylde” ved siden af vires seng, der var sådan en spøjst indhak som alligevel bare var spildplads. Den var ikke meget mere end 100*30 cm, tror jeg. Skar en madras til at smide ovenpå og så lå baby der de første tre måneders tid - alternativt i sin lift - indtil vi fandt ud af at hun sov bedre på eget værelse og vi derfor fik en helt almindelig tremmeseng fra IKEA derinde ...

Anmeld Citér

28. august 2018

A38

Jeg stillede tremmesengen ved siden af sengen med siden taget af og så sov min datter i en babynest i tremmesengen. Det fungerede superfint.

Anmeld Citér

28. august 2018

Camillos

Sandbjerg skriver:

Elsker min bedside crib ... Simpelthen.. Det at kunne trække baby over til sig amme liggende og ligge hende tilbage igen er skønt. Det fungere bedre for mig end dengang hvor den første lå i liften i vuggen ved siden af vores seng.

Anmeld Citér

28. august 2018

Anonym

Sandbjerg skriver:

Jeg havde ingen seng. Min dreng sov på min mave til han var omkring 8 mdr. Derefter sov hsn i sengen ved siden af mig. Han kom først i egen seng da han blev 1 1/2 år +/- 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.