Gå over tid som 2. Gangs gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2018

MetteT

Ved første barn fødte jeg 4 dage før termin og ved andet barn fødte jeg først 13 dage over termin.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2018

HBV

Love Angel skriver:

Okay. Tænkte du ikke at du vil se tiden og vente måske 1-2 timer og se om det var rigtig veer?

men når det ikke udviklet sig, hvad var det så endelig? Ved du det?

Jordemoderen mener at baby har skruet sig endnu mere ned i mit bækken, måske var det såkaldte modningsveer 

Anmeld Citér

27. august 2018

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
HBV skriver:

Jordemoderen mener at baby har skruet sig endnu mere ned i mit bækken, måske var det såkaldte modningsveer 

Nårh okay. 

Men ja vi må vente og se, om hvornår det sker for os. 

Men jeg er nået termin så imorgen er jeg gået over tid. Men der lige nogle dage for dig. Men man ved aldrig, kan være du føder før mig

Anmeld Citér

27. august 2018

Miti's mama

Første gang 40+0, 23 timer

Anden gang 42+0 6 timer. Meget nemmere fødsel anden gang.

Anmeld Citér

27. august 2018

Mortil2drenge<3

1 gang blev jeg sat i gang uge 41+0 men endte desværre i kejsersnit. 

Her 2 gang 2 år efter fik jeg begyndene veer på termins dagen og fødte 2 døgn efter en hel normal men meget lang fødsel som endte i sugekop og en tur på operations gangen men den begyndte trods alt af sig selv og tidligere kan man jo sige ... Så der håb på dine veer begynder imorgen eller meget snart  håber for dig der snart sker noget 

Anmeld Citér

28. august 2018

JC2014

Profilbillede for JC2014

Første gang fødte jeg 39+3. Fødslen tog 2 døgn, og endte i akut kejsersnit grundet uerkendt sædestilling (de fandt først ud af at han lå forkert lige inden kejsersnittet).

Anden gang fødte jeg 41+1 (efter hindeløsning). Fra jeg vågnede med veer til han var ude, gik der under 4 timer. Det var et fuldstændig ukompliceret forløb.

Anmeld Citér

28. august 2018

Stivdie

1 gang, 37+5, fødslen varede 11 timer fra første ve.

2 gang, 36+6, fødslen varede 6,5 time fra første ve. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.