Det er lidt pinligt... Men jeg er nød til og vide det....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2009

dorthemus

DatterMalou skriver:

Hvor kan man købe dem henne?

Uhh det ved jeg så ikke...men mon ikke på apoteket?? Ellers prøv at google det...pøj pøj med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2009

otlitrom

DatterMalou skriver:

Hvor kan man købe dem henne?

Jeg mener at have set dem i supermarkeder og matas.. De hænger vist sammen med de andre, der står bare latex-fri på.. Eller noget lignende.. Jeg ville forsøge det, hvis jeg var dig..

Anmeld

16. oktober 2009

oo

du kan også få noget der hedder p-plastre, det bruger min veninde da hun ikke tør bruge p-piller længere

Anmeld

16. oktober 2009

JustAnotherName

Jeg beskytter mig mod graviditet ved at have fået en minipille-indsprøjtning. Den dækker for 3 måneder af gangen, og var ikke slemt dyr at få.
Og minipiller er jo også en lidt anden slags prævention end p-piller, så måske du vil kunne tåle det? Jeg ved det ikke. Men det er da et forslag.
Der kan jo aldrig ske noget ved at tage forbi lægen og få en snak om, hvad du har af muligheder ....også til et lille budget.
Når ikke det handler om at beskytte sig mod kønssygdomme (altså når man har en fast partner, som er tjekket for diverse), så er det jo ligemeget - så er det da nærmest en befrielse at slippe for gummidrenge, vil jeg mene.
Og der er jo en masse forskellige muligheder for at beskytte sig nu til dags...

Men for at svare på dit spørgsmål, så ja. Jeg mener også at have hørt om andre, som er overfølsomme overfor gummi/kondomer. Om det så er nok at det er latex fri, ved jeg ikke. Men det er selvfølgelig også en mulighed at afprøve...

Anmeld

16. oktober 2009

trine1989

ja man kan godt værre overfølsom overfor kondomer du kunne jo prøve et andet mærke der er jo også glidecreme i og det kunne jo også være det?

må jeg spørge om det ikke også bliver dyrt med kondomer hver gang, når du siger at andet er for dyrt, jeg bruger p-plaster da jeg ikke kan finde ud af at tage mine p-piller

og det giver jeg 100 kr. i mdr. for ikke det billigste men det virker.

Knus Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.