Det er lidt pinligt... Men jeg er nød til og vide det....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.012 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. oktober 2009

Sjl-msl-Mkl

Kan man have overfølsomhed overfor kondomer?

Hvergang kæresten og jeg dyrker sex, vasker jeg mig med intimsæbe eller bare vand. Tisser også, da jeg har lidt meget af blærebetændelse....

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, det ligesom klør når vi er færdige. Og jeg kan ikke rigtig holde ud at have noget tæt sidende på, så jeg har hængerøvsbukser på uden underbukser eller g-streng.

Jeg kan ikke tåle p-piller, har heller ikke rigtig haft råd til anden prævention...

Håber der er nogen der kan svære mig på dette...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2009

Mie A

Ja, det mener jeg helt bestemt, at man godt kan være overfølsom overfor...

Anmeld

16. oktober 2009

Mira0911

DatterMalou skriver:

Hvergang kæresten og jeg dyrker sex, vasker jeg mig med intimsæbe eller bare vand. Tisser også, da jeg har lidt meget af blærebetændelse....

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, det ligesom klør når vi er færdige. Og jeg kan ikke rigtig holde ud at have noget tæt sidende på, så jeg har hængerøvsbukser på uden underbukser eller g-streng.

Jeg kan ikke tåle p-piller, har heller ikke rigtig haft råd til anden prævention...

Er det kun efter i har haft sex, det klør eller gør det bare det generelt?

Anmeld

16. oktober 2009

katrine26

DatterMalou skriver:

hej

Der er nogle mennesker som godt kan være følsomme over for kondomer. klør det kun når i har dyrket sex eller også før  for så kan det godt være at du har svamp. jeg ved det koster ca 1000 kr eller deromkring at få sat en p-stav eller spiral op men vis det bliver ved med at klø så var det måske en mulighed. selvom du ikke lige har penge til det. snak med din læge det kan være han har andre ider. 

Anmeld

16. oktober 2009

Sjl-msl-Mkl

Dutte84 skriver:

Er det kun efter i har haft sex, det klør eller gør det bare det generelt?

Det plejer og stoppe 2 dage efter vi har haft sex...

Anmeld

16. oktober 2009

Mira0911

DatterMalou skriver:

Det plejer og stoppe 2 dage efter vi har haft sex...

Okey, den er lidt svær... Men ja, det kan sagtens være at du er overfølsom over for kondomer...

Måske du skulle tage et smut til lægen og får tjekket eller noget..

Anmeld

16. oktober 2009

Kaufie

DatterMalou skriver:

Jeg kender ikke til dit andet problem. Men jeg ved at en kobberspiral er den billigste form for prævention (altså, undtaget afholdenhed) Mener jeg gav omkring 185 kr - og den kan holde i 5 år.

Men det er jo så kun beskyttelse mod graviditet - hvis du ønsker beskyttelse mod sygdomme er der ingen vej udenom gummiet - og så synes jeg du skal snakke med din læge. Selvom du synes det er pinligt, så snakker de med masser af mennesker om den slags hver dag!

Anmeld

16. oktober 2009

MissSophie

Altså man kan jo være overfølsom over for latex. Det er kondomer jo lavet af. Jeg kender en del inden for mig fag (sygepl.), der er overfølsomme over for latex handsker, og de bruger så nogle andre, som ikke er lavet at latex. Mener da også godt man kan få kondomer, der ikke er lavet af latex.

Anmeld

16. oktober 2009

dorthemus

DatterMalou skriver:

Ja det kan man sagtens. Prøv at købe latexfri kondomer. Det gør min veninde. De er desværre lidt dyrere, men hvis det kan betyde et rart sexliv såeh

Anmeld

16. oktober 2009

Sjl-msl-Mkl

dorthemus skriver:

Ja det kan man sagtens. Prøv at købe latexfri kondomer. Det gør min veninde. De er desværre lidt dyrere, men hvis det kan betyde et rart sexliv såeh

Hvor kan man købe dem henne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.