Fingervanter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.381 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. oktober 2009

Kaufie

Vi havde sidste år et par strikkede fingervanter til William. Dem har vores dp efterspurgt igen - men vinterkassen er væk....

Jeg har kigget rigtig mange steder - men finder kun fingervanter i str one-size..... og de er aaalt for store til William endnu. Jeg kan selvfølgelig ikke huske mærket på de gamle - og heller ikke hvor jeg købte dem.

Hvad har I af vanter til de 2-årige?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2009

Mie A

Nu hvor det ikke er så koldt endnu, bruger vi fingervanter fra H&M. Der får man 3 par for 40-50 kr. De fåes i forskellige størrelser.

Anmeld

16. oktober 2009

Lene76

ja dem har hm er gode....

Anmeld

16. oktober 2009

Joan ( Smallie )

Niels har nogen jeg har købt til pippi udsalg og de er også til den stor side og når han går her hjemme med far mand har de arbejds hansker på begge 2.

Anmeld

16. oktober 2009

Rasmine

Ingen vanter her endnu

Stakkels børn!

Anmeld

16. oktober 2009

Louise mortil4

vi har købt i bilka der var 2 stk fingerhansker og et par man ligesom kan sætte ude på hvor der ikke er hel finger i, men hvor de andre hansker kan stikkes gennem, de er rigtig smarte og gode + at de fåes i forskellige størrelser.

Anmeld

16. oktober 2009

Kaufie

Må vist i H&M i morgen...... Det er bare så faaarligt..... Men drengen SKAL jo have vanter, ikke Bacon?

Anmeld

16. oktober 2009

Tynen

Mebach skriver:

Ingen vanter her endnu

Stakkels børn!

Sgu da derfor de giver ham alt det tøj på i BHén  så

Trine - Der har strikvanter fra Nameit til en 20ér og fleecevanter derfra til 80kr.

Anmeld

16. oktober 2009

Muffinmus

Fleeceluffer fra name it og tykke luffer fra Reima....ellers har vi fingervanter fra sidste år der dur igen i år, men DP i Vammne vil helst have luffer til ungerne

Anmeld

16. oktober 2009

Tikki

Nogle til en flad tyver fra Superbest  - der var også en elefanthue til samme pris - dejligt billigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.