Gode forslag/de nederedele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Det kunne være, underligt min lægen ikke har sagt noget eftersom jeg fortalte hvordan det startet.

Latexfrie kondomer er hamrende dyre (er selv allergisk, så jeg ved det), så i stedet for at prøve latexfri først, så prøv at købe en pakke latexhandsker og tag et par på. Hvis du får samme slags udslæt på dine hænder, så er det nok allergi der er dit problem.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Min læge sagde heller aldrig noget. Jeg fik også altid bare svampe dræbende midler. Men så skiftede jeg fordi jeg mistænke det var det. Og det hjalp 

Havde du også knopper nede på mellemkødet?

Anmeld Citér

23. august 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Latexfrie kondomer er hamrende dyre (er selv allergisk, så jeg ved det), så i stedet for at prøve latexfri først, så prøv at købe en pakke latexhandsker og tag et par på. Hvis du får samme slags udslæt på dine hænder, så er det nok allergi der er dit problem.

Kan jeg bare købe dem i super markeder?

Anmeld Citér

23. august 2018

xStinepigen

Jeg havde mit i 4 år, uden at vide det. Mange mærker egentligt ikke at de har det. Mit kommer altid i mellem mine menstristioner. Har udbrud ca hver 4 uge, kan nærmest sætte kalenderen efter det 

Anmeld Citér

23. august 2018

Anonym

Kan jeg bare købe dem i super markeder?

Kondomerne, nej. De kan købes i matas, hvor de koster omkring 100 kr for 5 stk. eller pånettet hvor det der 10 stk til samme pris. Kender ikke andre steder.

Latexhandsker kan du købe i supermarkedet

Anmeld Citér

23. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Havde du også knopper nede på mellemkødet?

Ja det gjorde jeg. Fik både knopper og blev rød. Også kløede det helt ekstremt. 

Nu kan jeg se en anden skriver de er hamrende dyre. Alt er relativt. Men 10 for 99 kr synes jeg nu ikke er dyrt når man ved det gør en forskel 

Anmeld Citér

24. august 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kondomerne, nej. De kan købes i matas, hvor de koster omkring 100 kr for 5 stk. eller pånettet hvor det der 10 stk til samme pris. Kender ikke andre steder.

Latexhandsker kan du købe i supermarkedet

Tak for hjælpen

Anmeld Citér

24. august 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja det gjorde jeg. Fik både knopper og blev rød. Også kløede det helt ekstremt. 

Nu kan jeg se en anden skriver de er hamrende dyre. Alt er relativt. Men 10 for 99 kr synes jeg nu ikke er dyrt når man ved det gør en forskel 

Mit klør ikke voldsomt, men knopper, rødme og irriteret.

Bukser kan være trælse at have på, især cowboybukser.

Anmeld Citér

24. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Mit klør ikke voldsomt, men knopper, rødme og irriteret.

Bukser kan være trælse at have på, især cowboybukser.

Kan kun anbefale at prøve uden latex og se om det ikke gør en forskel  

Anmeld Citér

24. august 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kan kun anbefale at prøve uden latex og se om det ikke gør en forskel  

tak det må jeg prøve.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.