Gode forslag/de nederedele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.555 visninger
19 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. august 2018

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har været i en længere periode, med svamp på mellem kødet og rifter i numsen, efter afføring.

hvorfor bliver jeg ved med at døje med irritation ved mellem kødet (kommer ofte efter hygge med manden, kan det være kondomet eller menstruation ) og numsen efter endt behandling? har i nogen forslag til, hvad jeg kan gøre foruden at gå til lægen igen igen igen igen igen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2018

Anonym

Har du prøvet at vaske dig med intimssæbe fra Matas? Det hjælper mig. Og så evt få en pille mod svamp, ved lægen? Og til sidst, ja! De gummidrenge der, de har givet mig svamp mange gange!! 

Anmeld Citér

23. august 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har du prøvet at vaske dig med intimssæbe fra Matas? Det hjælper mig. Og så evt få en pille mod svamp, ved lægen? Og til sidst, ja! De gummidrenge der, de har givet mig svamp mange gange!! 

Sidst min læge undersøgte min mellemkød pga "udvendige" knopper, gav hun mig efterfølgende en stærkere creme mod svamp. men det som om de gummi drenge får det til at plusse op igen, lægen mener det er bind der gør det, men det startet først med at komme da vi startet på de gummi drenge.

Intime sæbe til bagdelen eller? jeg var til tarm undersøgelse, hvor lægen sagde jeg havde en masse små rifter og fik en meget dyr crem som skulle bruges i seks uger, det har også været rigtig fint, men nu har jeg fået en rift "på" numsehullet side (haha lyder mærkeligt) mærkes tørt, er ved at blive vanvittig, at det sådan driller mig dernede, ved ingen gang hvordan den her er kommet, kan næsten ikke sidde fordi det svier, ved ikke hvad jeg skal stille op efterhånden.

Anmeld Citér

23. august 2018

Anonym

Ej, det lyder da også helt vildt træls altså - forstår virkelig godt det er generende. Mht til intimssæbe, altså ja, jeg vasker da også nummegøjen i det  men det lyder heller ikke som svamp hvis du sådan har knopper? Det kan da sagtens være de bind du bruger. Jeg bliver meget generet af fx Always bindene? Rød og hævet og er en sikker svampe-maker på mig! 

Mht til din numse..... (fedt jegvaidder og spiser frokost, men svarer stadig! Jeg er 100% mor!!) fuck hvor træls! Er det mon en lille hæmo??? 

Anmeld Citér

23. august 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ej, det lyder da også helt vildt træls altså - forstår virkelig godt det er generende. Mht til intimssæbe, altså ja, jeg vasker da også nummegøjen i det  men det lyder heller ikke som svamp hvis du sådan har knopper? Det kan da sagtens være de bind du bruger. Jeg bliver meget generet af fx Always bindene? Rød og hævet og er en sikker svampe-maker på mig! 

Mht til din numse..... (fedt jegvaidder og spiser frokost, men svarer stadig! Jeg er 100% mor!!) fuck hvor træls! Er det mon en lille hæmo??? 

Det er virkelig træls for det sætter ligesom en dæmper på ens lyst til voksen tid, når man nærmest føler man starter forfra med irritation på mellemkødet jeg synes det mærkes som knopper, men lægen har kigget, hvor lægen godt kan se rødme og irritation, har skiftet bind mærke og det har tildeles hjulpet. intimbarbering dernede, undgår jeg så vidt muligt, for det får det også til at plusse op igen. arrmen suk

Har aldrig haft en hæmo, så ved faktisk ikke hvad jeg skal mærke efter (haha) 

Tak fordi du tager dig tid, på trods af emnet og din madpakke hæhæ.

Anmeld Citér

23. august 2018

xStinepigen

Er du blevet testet for herpes? Det kan godt lyse MEGET som mon herpes, det kan godt vise sig som svamp symptomer i stedet for .. og mit er præcis sådan der, og kommer rigtigt tit. Det ligner slet ikke det man googler sig til, fandt kun ud af det var herpes da jeg smittede en Els kæreste 

Anmeld Citér

23. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej

Jeg har været i en længere periode, med svamp på mellem kødet og rifter i numsen, efter afføring.

hvorfor bliver jeg ved med at døje med irritation ved mellem kødet (kommer ofte efter hygge med manden, kan det være kondomet eller menstruation ) og numsen efter endt behandling? har i nogen forslag til, hvad jeg kan gøre foruden at gå til lægen igen igen igen igen igen.

Prøv og skift mærke på kondomerne. 

Jeg kan f.eks ikke tåle kondomer med latex i. Aå får jeg mega kløe og udslet som minder om svamp. På nettet kan du bestille uden latex. Kan være du er latex allergiker 

Anmeld Citér

23. august 2018

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

Er du blevet testet for herpes? Det kan godt lyse MEGET som mon herpes, det kan godt vise sig som svamp symptomer i stedet for .. og mit er præcis sådan der, og kommer rigtigt tit. Det ligner slet ikke det man googler sig til, fandt kun ud af det var herpes da jeg smittede en Els kæreste 

Men hvor skulle det komme fra? Har fast mand igennem 4år og vi har brugt gummi i et stykke tid, efter vi begyndte at bruge det og jeg kort tid efter også får menstruation, starter helved. 

Anmeld Citér

23. august 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Prøv og skift mærke på kondomerne. 

Jeg kan f.eks ikke tåle kondomer med latex i. Aå får jeg mega kløe og udslet som minder om svamp. På nettet kan du bestille uden latex. Kan være du er latex allergiker 

Det kunne være, underligt min lægen ikke har sagt noget eftersom jeg fortalte hvordan det startet.

Anmeld Citér

23. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Det kunne være, underligt min lægen ikke har sagt noget eftersom jeg fortalte hvordan det startet.

Min læge sagde heller aldrig noget. Jeg fik også altid bare svampe dræbende midler. Men så skiftede jeg fordi jeg mistænke det var det. Og det hjalp 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.