Moderkagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2009

Lise

Jeg kan næsten slet ikke huske det... eller jeg kan sagtens huske hun sgade jeg lige skulle presse en gang mere, og så pressede jeg lidt og så havde hun hun den i hænderne. Opdagde det mæsten ikke. Syntes heller ikke det var ulækkert..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2009

malou

Dutte84 skriver:

Varm klump!

nåhh ja... det var sådan det føltes... sad lige og skulle til at svare at det kunne jeg ikke huske

Anmeld

16. oktober 2009

Mira0911

malou skriver:

nåhh ja... det var sådan det føltes... sad lige og skulle til at svare at det kunne jeg ikke huske

Hehe...

Anmeld

16. oktober 2009

Mumto3

Jeg gad ikke føde moderkagen efter den første fødsel. Nu havde jeg jo lige født et barn, skulle det så også være nødvendigt med den moderkage? kunne den ikke bare blive? Det kunne den selvfølgelig ikke! men den var super nem at føde, og ja, som de andre skriver, så føles den bare som en varm klump.

Jeg bad selv om at komme op og sidde på hug. Nu havde ligget flat ned på ryggen i 17 timer, så NU trængte jeg virkelig til at komme op. Det var der slet ikke nogen problemer i. Jeg satte mig på hug og så gled den næsten ud af sig selv.

Anmeld

16. oktober 2009

Anonym trådstarter

mange tak er lidt mere rolig nu, måske et underligt spørgsmål, men nogen der har billed af den, er nysgerrig hvordan den ser ud, den ting som ens barn har levet i så længe?

Anmeld

16. oktober 2009

Cris

Anonym skriver:

mange tak er lidt mere rolig nu, måske et underligt spørgsmål, men nogen der har billed af den, er nysgerrig hvordan den ser ud, den ting som ens barn har levet i så længe?

Du kan bare kikke på nettet, der er rigtig mange billeder. Men nu synes jeg ikke, at det er en pæn ting at se på skærmen... Jeg var nysgerig for at se den i min mave, men der er ikke noget behov for at se andres   Men her et lille billed og du kan finde mange flere:

http://www.edicionesmedicas.com.ar/var/edicionesmedicas_com_ar/storage/images/media/images/placenta_www.pd.infn.it/21574-1-esl-AR/placenta_www.pd.infn.it.jpg

Anmeld

17. oktober 2009

Sees

Jeg kan huske at jeg lå der med Emil på maven, og havde fået så stort et overskudskick, at jeg var total klar på at føde hele verdens børn - Men pludselig mærkede jeg sådan en varm klump mellem mine ben, og så spurgte JM om jeg ville se moderkagen, og det ville jeg selvfølgelig gerne - Hun spurgte endda også om jeg ville have den med hjem, og grave den ned i haven .. Øhh, NEJ TAK!
Fik så senere afvide, at det var noget man gjorde i "gamle" dage, ved ikke lige hvorfor ?

Anmeld

17. oktober 2009

Low

NoOne skriver:

Jeg kan huske at jeg lå der med Emil på maven, og havde fået så stort et overskudskick, at jeg var total klar på at føde hele verdens børn - Men pludselig mærkede jeg sådan en varm klump mellem mine ben, og så spurgte JM om jeg ville se moderkagen, og det ville jeg selvfølgelig gerne - Hun spurgte endda også om jeg ville have den med hjem, og grave den ned i haven .. Øhh, NEJ TAK!
Fik så senere afvide, at det var noget man gjorde i "gamle" dage, ved ikke lige hvorfor ?

Jeg har hørt at i gamle dage var der nogle som  gravede den ned i haven og plantede et træ oven på det som sybol på barnet var blevet født osv

Men ved ikke om det passer

Anmeld

17. oktober 2009

Misjelle

NoOne skriver:

hihi ... jeg tror også jegf havde takket nej til det tilbud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.