Moderkagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.343 visninger
19 svar
0 synes godt om
16. oktober 2009

Anonym trådstarter

Måske et lidt dumt spørgsmål, men hvordan føles/er det og føde moderkagen?

kh ano

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2009

N&J

Altså jeg syntes bare den føltes som en blæksprutte, der blev født, men blev bare bedt om at presse en smule og så var den ude.. en lille bagatel ovenpå fødslen..

Knuz fra Jane, der ikke syntes det er et dumt spørgsmål

Anmeld

16. oktober 2009

Misjelle

Nææh det er da overhovedet ikke dumt at tænke på. Jeg mærkede slet ikke jeg fødte min. På det tidspunkt lå jeg med mit lille mirakel i armene, så blev helt overrasket da jordmoderen stak hovedet op og sagde at nu var moderkagen også født . Tænker også at den er jo meget eftergivelig sådan en moderkage i forhold til det at føde selve barnet, så tror sjældent der er noget slemt i det.

Anmeld

16. oktober 2009

Cris

Det ved jeg faktisk ikke, jeg kunne overhovedet ikke mærke noget. Jeg har haft min søn på maven og vi kikkede og snakkede og så nogle ting. Det var JM som sagde, at moderkagen var lige blivet født og om jeg ville se det. Og det ville jeg gerne   Så jeg kunne slet ikke mærke noget!

Anmeld

16. oktober 2009

Anonym trådstarter

okay mange tak, troede næsten det ville være lige så slemt..

men tak for svarene

Anmeld

16. oktober 2009

nanaz

syns ikk det var så slemt.. dog lidt underligt men det er så hurtigt overstået a det tænker man ikk over... det jeg syns var det underligeste var a hun bar ku trykke såen ned på min mave da den sku ud, man var jo van til a den bette lå der inde... hehe så det sku lige gå helt op for en

Anmeld

16. oktober 2009

nanaz

syns ikk det var så slemt.. dog lidt underligt men det er så hurtigt overstået a det tænker man ikk over... det jeg syns var det underligeste var a hun bar ku trykke såen ned på min mave da den sku ud, man var jo van til a den bette lå der inde... hehe så det sku lige gå helt op for en

Anmeld

16. oktober 2009

Mira0911

Varm klump!

Anmeld

16. oktober 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Varm klump!

Ja sådan vil jeg nok også beskrive det og så lidt gele agtig. Men mærkede det kun kort.

Er kun hhvis de har svært ved at få den ud at det kan være meget slemt. Men de fleste gange går det bare som smurt

Anmeld

16. oktober 2009

Kaufie

Jeg anede ikke man skulle føde den - før JM sagde at nu skulle jeg lige presse en enkelt gang - og slask, så hev hun den ud.

Jep, varm klump - bagefter holdt hun den op, så vi kunne se Livets Træ - og fik taget billeder af den - det er jo den, der har holdt den lille guldklump i armene i live i 9 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.