Eksperthjælp: Måske gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
0 svar
0 synes godt om
19. august

Karen Bøhrnsen

Jeg havde tog en positiv ægløsningstest den 5. August 2018 og op til og efter testen var min kæreste og jeg sammen. Jeg har de sidste 4-5 dage haft meget ømme bryster, det har jeg normalt ikke op til mens, ligeledes har jeg mens lignede smerter on and OFF og fornemmelsen af vokseværk i lysken også i 4-5 dage nu. Jeg har regnet mig frem til jeg må være 3+4 hvis jeg er så heldig at være gravid. Men jeg tog en negativ test her til morgen. Jeg har måske været for tidligt ude med testen? Hvis min cyklus er 28 dage skulle min mens startet idag, men min ægløsning faldt først 4 dage efter forventet ægløsning, så måske min mens først kommer senere i denne mdr? Den plejer og være nogenlunde til tiden. Hvornår ville det være bedst for mig at teste.
Mange venlig hilsner den håbefulde.

Karens svar

Kære håbefulde

Prøv at tage en ny test om 14 dage. Hvis du er blevet gravid ved sidste ægløsning, vil den med stor sandsynlighed være positiv senest 14 dage efter forventet menstruation...

Held og lykke med projektet :-)

Venlig hilsen

Karen Bøhrnsen

Jordemoder

Karen tilbyder i brevkassen personlig og individuelt tilpasset vejledning i graviditet, fødsel, barsel og ikke mindst i amning.

Se Karens hjemmeside: www.jordemoder.net

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.