Amme nedskæring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2018

God-mor

Anonym skriver:

Idag har vi prøvet kun at amme morgen og til senge tid. Det er gået glimrende! Så det er nok det jeg stræber efter vi gør fremover hvis det går lige så godt de andre dage. ☺️ 

Min pige sov ude første gang i weekenden. Uden amning i 24 timer.. Hun sov for første gang igennem om natten og spiste mad som aldrig før! Så det skal nok gå godt med din søn ☺️��

Ej hvor fantastisk !

Super godt, så kan hun jo også sagtens klare sig uden alle de amninger i døgnet. Tak jeg er både spændt og nervøs når nu det også er første gang for ham. Jeg håber han klarer det ligeså pænt som din datter 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2018

migxher

Du kan sagtens nøjes med at skære ned hvis det er fordi du ikke vil droppe amning helt vores dreng på 22 måneder bliver ammet eftermiddag når han kommer hjem fra vuggestue, kun en enkelt tår og så aften/putning og 1-3 gange om natten. det tog et par dage med utilfredshed hvor jeg sagde nej når han efterspurgte og tilbød vand eller snack istedet. 

Nogle gange i weekenden(hvis jeg orker det) og ved sygdom lader jeg ham amme lidt ekstra. 

Jeg tænker dog netop at amning er godt hvis hun er en bette en. Det sikre væske og vitaminer. Nogle bærn spiser bare småt. Det gør vores ældste og han er ikke blevet ammet. Han er til den tynde side men er blevet "godkendt" som helt fint af lægen. Han følger sin egen kurve.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.