Hvor latterligt er det lige ?? (brok)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

267 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. oktober 2009

Anja

Her til morgen er vores vaskemaskine gået i stykker. Den tager ikke vand ind, møg !!

Jeg ringer så til forhandleren, da der stadig er garanti på den og de sender mig så videre til Bosch. Teknikeren kan komme på onsdag !! Der er jo næsten en uge til !! Og dernæst så kommer han bare sådan lige et sted mellem 8 og 16 på onsdag !! Hvad fanden regner de med ???? Man kan sgu da ikke tage fri fra arbejde  - hedder det så vaskemaskines første sygedag ????

Synes det er SÅ latterligt, er skide sur ....

Nu har jeg så sagt ja til at de kan komme onsdag, men aner ikke om jeg kan lokke amden til at tage fri ....

Anja, sur.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2009

Kaufie

Dét ligner sgu da ikke noget - og så i en familie med 3 børn!!!!

Send dit beskidte vasketøj til Bosch og bed dem vaske det og aflevere det på onsdag i pænt sammenlagt tilstand....

Hvorfor sker sådan noget ikke om sommeren hvor det ikke gør så meget.

Kan I ikke få et nr til teknikeren, der så kan ringe til jer når han kører fra det forrige sted? Det andet kan da ikke være rimeligt?

Anmeld

16. oktober 2009

Anja

Det eneste goodwill var, at han kan ringe ca 30 minutter før ankomst til vores adresse.

Har nu snakket med manden, og han kan heldigvis godt få det til at fungere, at han tager hjem, når der ringes.

Men altså, jeg synes det er SÅ sløjt, at der ikke er bedre service. Jeg må gå tigger gangen i løbet af weekenden og få vaske en maskine rundt hos nogle venner for vi kan jo ikke vente til onsdag med at vaske. Min frygt er så bare, at han måske ikke kan lave den onsdag, men skal vente på reservedele  .....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.