Er dette noget farligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.727 visninger
18 svar
15 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. august 2018

Anonym trådstarter

Hej alle. 

Er der nogen der ved hvad de her knopper kan være? Jeg har en lidt større og så en lille i håndfladen  og to små på maven. 

Lige et billede. Synes Det ligner det er noget farligt. Nu bliver jeg helt bange for det er kræft.

Efter vi fik barn nr 2 for 4 mdr siden er jeg stadig lige så bange for at dø fra mine børn... håber nogen har et godt bud.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej alle. 

Er der nogen der ved hvad de her knopper kan være? Jeg har en lidt større og så en lille i håndfladen  og to små på maven. 

Lige et billede. Synes Det ligner det er noget farligt. Nu bliver jeg helt bange for det er kræft.

Efter vi fik barn nr 2 for 4 mdr siden er jeg stadig lige så bange for at dø fra mine børn... håber nogen har et godt bud.

Synes det ligner hudkræft når jeg googler... må ringe til lægen mandag...

Anmeld Citér

17. august 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart

Selv et blåt mærke kan blive til kræft symptomer hvis man googler nok. Lad for guds skyld være med at google den slags en anden gang.

Det kan lige så vel være skønhedspletter eller noget andet fredeligt - ro på.

Anmeld Citér

18. august 2018

xStinepigen

Altså jeg har en milliard af dem på min krop, og haft i mange år. Tror ikke det er noget 

Anmeld Citér

18. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle. 

Du skal tage en snak med din læge, men ikke for at diskutere de 2 meget ligegyldige pletter, som nogle af os har rigtig mange af (de kommer med alderen, så du får flere). Du skal snakke med ham om din angst, som skal vurderes, det er i overkanten at gå med frygt i den grad, at du panikker og (måske?) går med daglig frygt for at dø af alt muligt.

Anmeld Citér

18. august 2018

lineog4

De kommer med alderen - lige som der kommer flere og flere skønhedspletter, til sidst også leverpletter  huden skifter helt vildt med alderen (faktisk meget skræmmende når man selv føler sig som en i starten af 20erne men huden fortæller en noget andet). Man skal selvsagt være obs på om skønhedspletter eller andre ting skifter karakter og udseende. Men de fine røde pletter er i hver fald på min krop helt ufarlige 

Anmeld Citér

18. august 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Hej alle. 

Kræft kommer mere eller mindre altid frem når man googler,malm det første, så lad nu vær med at Google eller lad vær med at tag det første.

men du har angst, og det skal du have hjælp til fra din læge. 

Anmeld Citér

18. august 2018

Stivdie

Jeg har rigtig mange af de små røde pletter på både bryst og arme, der især er kommet efter min første graviditet. I min anden graviditet blev jeg fulgt tæt på hospitalet af anden årsag, og der fik jeg lejlighed til at spørge om pletterne, da der begyndte at dukke nye op. 

Små røde pletter i huden er ganske normale i forbindelse med graviditet, og skyldes den store hormonforandring, som kroppen gennemgår. De kan se lidt forskellige ud og kaldes hhv. spider nævi og cherry angiomas.

Så hvis du haropdaget ændringerne kort efter graviditet, er der sandsynligvis slet ikke noget at være bekymret for 

Anmeld Citér

18. august 2018

Anonym

Jeg har dem over alt på kroppen specielt arme og mave, de er helt ufarlige, har endda en på str med en lille ørering. 

Anmeld Citér

18. august 2018

Janet1989

Det dummeste du kan gøre, er at google det. Så LAD VÆRE MED DET. 

Du kan tage til din læge og snakke om hvad det kan være. Jeg har også mange mærkelige knopper på min krop, men har overhovedet ingen mistanke om at det skulle være kræft. 

Held og lykke.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.