Er det nu? Kan man være i tvivl om man er i fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2018

Camillos

Anonym skriver:

Stadig ingen baby!

Jeg tror simpelthen det har været noget mave infektion, der provokerede livmoderen til kraftige plukveer. Jeg kastede op hele eftermiddagen i går og har også stadig lidt uro i maven, men ellers er der fuldstændig ro på min krop igen, med helt almindelige plukveer, som jeg faktisk ikke mærker, andet end at maven bliver hård.

Så snydt!

Jeg var ved jordemoder i morges som forsøgte at løsne hinder, dog uden den store succes. Vi planlagde derfor igangsættelse om 1 uge, hvis der ikke skulle ske noget inden. Det er rart at vide at det max er en uge til vi får lov at møde vores datter.

Øv øv.. Det var desværre det samme jeg oplevede.. Og flere gange i træk... Man når lige at håbe .. Puster vestøv i din retning 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2018

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Øv øv.. Det var desværre det samme jeg oplevede.. Og flere gange i træk... Man når lige at håbe .. Puster vestøv i din retning 

Jeg er faktisk glad for at jeg ikke skulle føde i går, for havde det virkelig skidt! Så jegbtror ikke jeg ville have haft kraftedme til det. Men det er svært når man ikke helt ved hvad man skal forvente af kroppen, så alt som føles anderledes, bliver jo tolket som “tegn”. Og i stedet for fødsel var det bare omgangssyge

Min livmoderhals er desværre slet ikke moden, så jordemoderen troede ikke jeg skulle regne med at fødslen gik i gang inden igangsættelse om en uge, så nu har jeg da det at forholde mig til.. så nu gider jeg ikke gå og lede efter “tegn” mere og i stedet bare nyde den sidste uge med min mand

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.