Er det nu? Kan man være i tvivl om man er i fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.356 visninger
11 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. august 2018

Anonym trådstarter

Jeg har termin i morgen.

jeg vågnede tidligt i morges ved smerter i ryggen og i maven. De kom og gik i bølger og jeg var faktisk ret sikker på at det var opstart til veer. Pludselig skulle jeg virkelig på toilet og havde meget tynd mave! Da det var overstået, faldt der lidt ro på bølgerne og jeg faldt faktisk i søvn igen. Da jeg vågnede igen havde jeg bare almindelige plukveer.

Der er nu igen en slags sammentrækninger, som gør ondt i maven og ryggen og jeg har flere gange været på toilet efter. Jeg har også kvalme og hovedepine. Hvad tænker i? Lyder det dom om der er veer på vej, eller er det måske bare noget maveonde?

smerterne er til at holde ud. Jeg kan snakke over dem, men vil helst ikke bevæge mig når de er der, for jeg synes det gør dem værre. 

Babyen er aktiv, men måske lidt mere rolig end hun plejer at være.

Er der en fødselsdag under vejs?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2018

EKAB

Profilbillede for EKAB

Det lyder som om du er på vej i fødsel! 

Held og lykke, det er det vildeste!

Anmeld Citér

14. august 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Ja det lyder som fødsel er på vej held og lykke!

Anmeld Citér

14. august 2018

Anonym trådstarter

Ej, det bliver spændende om det tager til!

Anmeld Citér

14. august 2018

HBV

Yeih  jeg hepper på dig..Er ret sikker på at jeg ved hvem du er  

Ve støv din vej 

Anmeld Citér

14. august 2018

100%anonym

Jeg stemmer i kor med resten. Det lyder bestemt som fødsel der er i gang  

men ja man kan godt være i tvivl. Det var jeg også da det startede. Meget hen af det du også beskriver. Først da veerne rigtig gik i gang var jeg ikke i tvivl mere  

ve støv og masser energi din vej 

Anmeld Citér

14. august 2018

Camillos

Anonym skriver:

Jeg har termin i morgen.

jeg vågnede tidligt i morges ved smerter i ryggen og i maven. De kom og gik i bølger og jeg var faktisk ret sikker på at det var opstart til veer. Pludselig skulle jeg virkelig på toilet og havde meget tynd mave! Da det var overstået, faldt der lidt ro på bølgerne og jeg faldt faktisk i søvn igen. Da jeg vågnede igen havde jeg bare almindelige plukveer.

Der er nu igen en slags sammentrækninger, som gør ondt i maven og ryggen og jeg har flere gange været på toilet efter. Jeg har også kvalme og hovedepine. Hvad tænker i? Lyder det dom om der er veer på vej, eller er det måske bare noget maveonde?

smerterne er til at holde ud. Jeg kan snakke over dem, men vil helst ikke bevæge mig når de er der, for jeg synes det gør dem værre. 

Babyen er aktiv, men måske lidt mere rolig end hun plejer at være.

Er der en fødselsdag under vejs?

Måske... Jeg havde det som dig 4 uger op til endelig fødsel ... Det var et mareridt.  . Jeg var hele tiden i tvivl til trods for vandafgang. Men da de rigtige veer kom var jeg ikke længere i tvivl  pøj pøj

Anmeld Citér

14. august 2018

CKJ

Profilbillede for CKJ

Tror også på en fødsel! Pøj pøj! Og opdater gerne lige!! 

Anmeld Citér

14. august 2018

Janey

Profilbillede for Janey

Det kunne godt lyde som optakten til en fødsel og for at svare på dit andet spørgsmål, så kan man godt være meget i tvivl, om man er på vej i fødsel. 

Hvis man ikke kunne være i tvivl om fødslen er tæt på (eller i gang), ville vores søn ikke være født derhjemme

Anmeld Citér

15. august 2018

Anonym trådstarter

Stadig ingen baby!

Jeg tror simpelthen det har været noget mave infektion, der provokerede livmoderen til kraftige plukveer. Jeg kastede op hele eftermiddagen i går og har også stadig lidt uro i maven, men ellers er der fuldstændig ro på min krop igen, med helt almindelige plukveer, som jeg faktisk ikke mærker, andet end at maven bliver hård.

Så snydt!

Jeg var ved jordemoder i morges som forsøgte at løsne hinder, dog uden den store succes. Vi planlagde derfor igangsættelse om 1 uge, hvis der ikke skulle ske noget inden. Det er rart at vide at det max er en uge til vi får lov at møde vores datter.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.