Anonym skriver:
Vi går snart fra 3 til 4 
vores første barn er bevist 3,5 år da han skal være storebror -
Nu da vi snart skal være så mange mangler jeg ideer at lave vores hverdag mere overskueligt.
kan i hjælpe?
Har en mand der køber ind, og henter, men kan ikke lave mad
han kan gøre rent, men så skal jeg være efter ham - Han har intet intiativ at gøre det selv - Hans 3-5 timer foran pc HVER eneste aften er meget vigtigt for ham ( højt uddannet indenfor it branchen)
- hvordan hænger jeres hverdag samme? Så i er nogle Lunde lykkelige?
- jeg savner alt slags råd - er oprigtigt bange for min overskue er væk efter 1 måned med baby, da vi også har et barn i forvejen.
alt råd tages med kyshånd
Hvis han er på det stadie, hvordan skal bruge så meget interesse tid på sit arbejde, så håber jeg han tjener nok til rengøringshjælp 
Ej ærligt få rengøringshjælp, hvis I har råd.
Lav madplaner så I ikke skal købe ind så tit, hav en eller to dage med koldt mad som din mand kan lave. Udfordr ham, og sig du giver et eller andet hvis han lærer at lave tre retter som I alle kan lide, for når du skal sidde og amme, så er det fedt, at han kan lave mad.
Jeg er ikke den af lister, men for nogen hjælper det. Jeg er mere fan af, at så er der bare mere rodet hvis overskuddet ikke er der.
Husk at nyd de to små fremtid at fokusere på nullermændene.
En anden ting der hjælp mig var, at jeg ikke både skulle hente og bringe, så hvis du mand fx kan bringe så giver det ro. Eller en bedste kan hjælpe, jeg havde mormor der kom og afleverede i skole da jeg fik nummer 3, så jeg ikke skulle nå det til bestemt tidspunkt. Nu gjorde det i de første 2 med og det var guld værd.
Det var vist det....