Anonym skriver:
Det lyder super godt, at du har fået det så meget bedre! Hvor er det fantastisk.
Her falder jeg også i søvn om eftermiddagen, og det er næsten ligemeget hva tid jeg er stået op, og hvor længe jeg har været på arbejde.
Jeg føler mig også sulten hele tiden, og det er igen næsten uanset hvad jeg har spist i løbet af dagen.
Jeg har egentlig aldrig tænkt over at vitaminmangel og sult kunne hænge sammen. 
Jeg troede heller ikke de 2 ting hang sammen, men jeg blev klogere :-)
Jeg kunne selv seriøst gå i seng kl 19 om aften på weekender og stå op næste dag kl 12-13 stykker, så jeg sov rigtig meget og havde ingen energi overhovedet. Kunne ikke engang finde energien til at gå ud i stuen nogle gange.
Jeg var næsten sikker på jeg måtte være meget syg eller noget.
Min læge forklarede mig at d vitamin mangel er den som kan gøre en energiforladt og søvnig.
B12 forklarede hun ikke rigtig om udover at det var vigtigt at den var noget højere end hvad den var dengang.
Min sult var også ude af kontrol, kunne spise en hel pizza for mig selv og 30 min senere kunne jeg smøre mig en rugbrød.
Idag spiser jeg 3 gange i døgnet, måske en lille snack i mellem, men kan slet ikke spise på meget som jeg gjorde dengang 
Anmeld
Citér