Eksperthjælp: Jeg ønsker at flytte til England med mine to børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.434 visninger
1 svar
7 synes godt om
13. august 2018

Helene Treschow

Hej Helene,
Jeg er en engelsk kvinde og har boede i DK i 6 år med min dansk mand og nu to børn på 2 og 3
Jeg vil gerne flytte tilbage til mit hjemland men faren vil gå skrive under på det, så vi skal desværre rettens vej. Han siger at jeg ingen chance har får at de giver mig løv til at flytte med børn, at han har snakket med hans advokat og de siger jeg ingen chance har for at få dem med. Vil lige høre om det er rigtigt og hvor høj min chance er? Jeg har min familie som støtte og de står klar økonomisk til at støtte mig og børn til at jeg selv står på egen ben igen
Håber i kan hjælp
Vh Katie

Helenes svar

Kære Katie

Jeg vil meget gerne hjælpe dig. Jeg skal vide noget mere om jeres liv og dine børn, før jeg kan vurdere dine chancer. Så jeg vil tilbyde dig, at vi finder et tidspunkt, og får en god snak. Hvornår kan det mon passe dig?

Send mig gerne en e-mail på: htr@tvc.dk eller en sms på 5373 7179.

Bedste hilsner

Helene Treschow

Helene har stor erfaring med at rådgive og føre sager om forældremyndighed, børns bopæl og samvær. Helene rådgiver derudover i forbindelse med (overvejelser om) separation og skilsmisse, ægtefællebidrag og bodeling, samt om børnebidrag. Endvidere rådgiver Helene ugifte samlevende og (kommende) ægtepar, blandt andet om samejeoverenskomster, ægtepagter, og testamenter, herunder også børnetestamenter

Se Helenes hjemmeside: TVC Advokatfirma

Anmeld Citér

19. august 2018

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Din mand har så ganske ret.

Det er sjældent retten giver lov, til at flytte børnene til udlandet,når i ikke er enige.

Det vil om noget, besværlig gøre,samvær med deres far.

Så det ville jeg på det kraftigste, anbefale du overvejer endnu en gang.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.