Hvad er blid sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Ja, selvfølgelig :-) Det falder ham bare ikke naturligt at tage styringen, og han foretrækker (som jeg også skrev), det blide, ømme og romantiske. 

- jeg vil hellere rives rundt. :-D

Men du kan jo også tage styringen - og styre det i en anden retning end det blide og romantiske.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2018

Anonym

Hos os har vi både det blide og kærlige sex og det vilde og voldsomme. Det kommer meget an på hvordan vi starter faktisk. Hvis det starter med nussen og putten i sengen, bliver det ofte ømt og kærligt, med masser af kys og øjenkontakt. Men hvis det starter med en en af os bliver liderlig og springer på den anden, bliver det meget mere dyrisk. 

Jeg kan godt li begge dele og det giver mig 2 forskellige slags tilfredsstillelse, så jeg er glad for at vi kan lidt af hvert.

Jeg er lige nu højgravid (termin i morgen) og er jo efterhånden ret hæmmet af at have en vandmelon på maven. Det sætter altså lidt nogle begrænsninger for opfindsomheden ift sex! Jeg tror vi har 2 stillinger tilbage som stadig virker og ikke føles træls, så jeg glæder mig til at vi kan have sex med lidt mere uforudsigelighed, end det er blevet til i de sidste par uger.

Anmeld Citér

13. august 2018

Anonym

Mor11 skriver:

Men du kan jo også tage styringen - og styre det i en anden retning end det blide og romantiske.

Det kan du tro jeg også gør, men der er forskel på at rive ham rundt - og at blive revet rundt. 

Anmeld Citér

13. august 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Det kan du tro jeg også gør, men der er forskel på at rive ham rundt - og at blive revet rundt. 

True!! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.