Hvad er blid sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.338 visninger
13 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. august 2018

Anonym trådstarter

Jeg snakkede forleden dag med nogle veninder, som allesammen sagde, at de kedede sig under romantisk, blidt sex. Jeg kom derfor til at tænke på, hvad definerer I som værende blidt og romantisk? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Øhm.. sådan noget hvor man kigger hinanden dybt i øjnene imens, kysser langsomt, knalder langsomt og tæt...? 

Vi har ikke den slags sex   Men det ville jeg beskrive som blidt og romantisk sex.. tror jeg. Jeg ville også kede mig hvis det udelukkende foregik sådan. 

Jeg tænker variation er godt 

Anmeld Citér

12. august 2018

Anonym

Sådan noget som min mand desværre foretrækker. �� 

romantisk, blidt, forudsigeligt. Vanilla. 

Anmeld Citér

12. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Kender til det - og vil kysse gennem hele forløbet 

Heldigvis blevet bedre med årene 

Anmeld Citér

12. august 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Er det noget i har talt om? 

Nogen mænd tror garanteret at kvinder vil have den der film-agtige romance sexscene  åh nej altså. Jeg kan blive helt irriteret indvendigt hvis min kæreste pludselig kigger lidt for blødsødent på mig mens vi ligger og kysser og piller under forspil  kærlige forelskede blikke er skønne i sofaen og henover et glas rødvin, men de skal gå væk når vi når til sex hahahaha

Anmeld Citér

13. august 2018

Anonym

Mor11 skriver:

Nogen mænd tror garanteret at kvinder vil have den der film-agtige romance sexscene  åh nej altså. Jeg kan blive helt irriteret indvendigt hvis min kæreste pludselig kigger lidt for blødsødent på mig mens vi ligger og kysser og piller under forspil  kærlige forelskede blikke er skønne i sofaen og henover et glas rødvin, men de skal gå væk når vi når til sex hahahaha

Ejj hvad?  Det er da klart sådan jeg fortrækker det! Ville slet ikke kunne forstille mig andet 

Anmeld Citér

13. august 2018

Anonym

Mor11 skriver:

Ja, selvfølgelig :-) Det falder ham bare ikke naturligt at tage styringen, og han foretrækker (som jeg også skrev), det blide, ømme og romantiske. 

- jeg vil hellere rives rundt. :-D

Anmeld Citér

13. august 2018

Skrukkie

Hvis I vil rives rundt, så riv jer selv rundt. Gå ind i badet til ham, hiv hans bukser ned under madlavning, træd nøgen ind i stuen efter børneputning. Kør ind til siden og hav sex i det fri. Ved at gøre små ting, tager I ansvar for et råt og vaniljefrit sex liv og I viser manden, at initiativ kan være rigtig godt. 

Hjemme hos os er der absolut ingen vanilla. Og heldigvis for det. Og det fortsætter gennem graviditeten. 

Anmeld Citér

13. august 2018

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Haha synes det er sjovt at læse, at det typisk er kvinder, der vil have vild og voldsom sex, mens mændene vil have rolig og blid sex ..
Og misforstå mig ikke.. Jeg har det ligesom jer .. Dog kan jeg OGSÅ godt lide blid og romantisk sex, hvor man kigger hinanden i øjnene og rigtigt "mærker" hinanden helt dybt inde i sjælen nærmest (ja jeg ved godt, at det lød totalt pladder-romantisk)..
Men de fleste gange foretrækker jeg også at have vild og dyrisk sex

Anmeld Citér

13. august 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Ejj hvad?  Det er da klart sådan jeg fortrækker det! Ville slet ikke kunne forstille mig andet 

Hver sin smag  så længe man matcher med sin partner og ingen keder sig eller føler deres grænser overskrides, så er det jo ikke vigtigt hvad man er til, bare man er tilfreds 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.