Anonym skriver:
Har du snakket med lægen om det? Altså at du kommer til at bløde? Det er godt med lidt påmindelse fra kæresten - det kunne jeg vist også bruge lidt af
De får nemlig rigtig meget glæde af hinanden. Tror bare lige jeg skal vende mig til tanken
Ja under begge graviditeter.. Mistede desværre den første ved MA, men ved den blødte jeg af at løfte lidt tunge ting.. Og fik ekstrem skideballe af lægen, da man ikke må løfte mere end 5 kg i starten af graviditeten..
Her ved anden gravidtet bløder jeg mest ved sex eller gyn undersøgelse, men har vist en enkelt gang blødt ved at løfte tunge varer.. Sex og gyn undersøgelse er der ikke noget at gøre ved, men tunge løft skulle jeg helst lade være med, sagde lægen (min egen læge den her gang)..
Hehe ja du må sige til din kæreste, at han skal være lidt efter dig, så du får en reminder engang imellem
..
Selvfølgelig skal du lige vænne dig til tanken.. Det skal alle, der lige er blevet gravide, og især når det ikke er planlagt.. Men en dag går virkeligheden op for dig, og så kan du panikke ligesom os andre 
Anmeld
Citér