Ah! Jeg er frustret er gift med min mand og vi har en søn på 3 år
De har altid været bedste venner, problemet er pludselig nu hvor vores søn søger grænser, at min mand ikke vil opdrage ham
- så det bliver mig der er den sur mor, og far er bare bedste
Nej hvor er det frusterende - De sidste uger vil sønnen ikke børste tænder, og jeg har sagt nu skal manden gøre det, i en uge har vores søn ikke få børste tænder ordentligt fordi manden snakker med ham i over en time og vores søn griner ad ham, og lytter ikke
Min mand skal lægge ham tager det 2 timer så barn går i seng kl 22.00 han skal op kl 07.00
færdig med at spise og vores søn skal vaske hænder så slipper han når han siger nej, selvom han har makrel udover det hele
farmand lægger ham i middagslur ( som han stadig kraftigt har brug for, så slipper han når far skal lægge ham) det resultere i vi har en demon fra kl 15.00 til 19.00
vi tog familie tam tam om aftener hvor vores søn ikke havde fået sin lur, pga farmand og han var forfærdelig han kunne intet rumme - han smed sgu med maden ( aldrig gjort det før) skreg og græd hele tiden fordi han var overtræt
vi har altid delt 50/50 om vores søn men jeg er gravid nu med kraftig bækkenløsning og kan ikke hjælpe så meget til mere
Jeg anede ikke jeg stod for så meget af vores søns struktur - jeg er fuldstændig rystet
og er så rasende på min mand han ikke kan træde i karakter - Har aldrig hævet min stemme overfor min barn da han skal børste tænder eller sove, det var bage noget han skulle og det viste han,
Hvad Søren skal jeg gøre? Stakkels min lille dreng der ikke struktur har nu, men bare en ven