Er der mon nogle piger/kvinder herinde der har haft brug for donoræg for at opnå graviditet?
Det skal lige siges at den endelige beslutning for os ikke er taget endnu.Manden og jeg er i behandling for at forsøge at opfylde ønsket om barn nummer 2. Vi har indtil nu været igennem 4 IUI og 3 IVF uden resultat.
Jeg har lukkede æggeledere efter graviditet og ks. Forsøgt åbnet i sep 2017, en åbnet dog skadet så den ikke virker. Derudover hjerteformet livmoder + arvæv fra ks + tidligere operation i mave/tarm. Mit AMH blev målt til 4,4 i sep 2017.
Ved ÆU bliver mellem 50-75 % af æggene befrugtet og deler sig. Dog går de alle samnen til mellem dag 3 og 6, altså inden de kan fryses. 1 æg er lagt tilbage i hvert forsøg af god kvalitet. Min umiddelbare tanke er at æggene ikke deler sig rigtigt efter befrugtningen og derfor heller ikke kan sætte sig fast.
Vi skal snart til samtale på klinikken efter eget ønske, da jeg har brug for en lægefaglig vurdering af hvad der er det smarteste at gøre i forhold til fortsat behandling eller slut.
Jeg må ærligt indrømme at jeg har lidt svært ved tanken om donoræg, da jeg er bange for om tanken "det er ikke mit biologiske barn" vil fylde for meget. Jeg har grædt mange tårer og aner ikke hvad jeg skal tænke..
Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre jeres erfaringer, jeg vil blive rigtig glad hvis i vil dele jeres forløb.
Anmeld
Citér