Hej allesammen.
jeg skriver her i håb om at få råd eller måske høre fra nogen der står eller har stået i samme situation.
min 2 årige- snart 3 år, får stressreaktioner i hverdagen. Første gang vi lagde mærke til det var i vinters hvor han udviklede tics. De stoppede da han Holdt vinterferie og vi har ikke set det siden.
De sidste 2 måneder inden sommerferien begyndte han helt manisk at stille alt på rækker- han havde et helt overdrevent behov for kontrol. Det stod på både i dsgpæejen og hjemme. 3 dage inde i sommerferien forsvandt det og han har ikke gjort det siden.
Han er lige startet på igen idag og jeg er så bekymret for om han får det skidt igen, hvorfor han reagerer sådan og hvad vi kan gøre for at hjælpe ham.
Han har altid haft en ugentlig fridag og er maks i dagpleje 7 timer på en dag. Han har fuldstændig fast døgnrytme og ved altid hvad der skal ske hvornår osv....
hvad kan man gøre?? Har det aå skidt med at sende ham afsted igen nu her efter ferien er slut fordi jeg selvfølgelig ønsker han skal trives..
Anmeld
Citér