Min bekendte nasser måske på samfundet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Lige mht. rygproblemer ved jeg alt om det .. Min mor er førtidspensionist pga. diskusprolapser.. Min far har rygproblemer, min søster har udposninger, og jeg har muligvis selv haft en diskusprolaps eller begyndende (de der udposninger).. Så det kender jeg alt til ..

Men jeg har nemlig også selv den tanke, at der kan jo være mere i det, end jeg lige ved.. Og så vil jeg selvfølgelig få dårlig samvittighed over at sige noget til kommunen.. Men omvendt vil jeg også få dårlig samvittighed over, at jeg bare holder mund, hvis han rent faktisk har snydt, og det så går udover andre (som en anden nævner: ældre og børn)..

Det er også derfor, at jeg virkelig ikke aner, hvad pokker jeg skal gøre..

Der er mange forskellige rygproblemer, så ja du kender JERES rygproblemer, men du kender ikke hans. 

Jeg har smerter af ryg og nakke, jeg er ikke blevet sendt til det ene eller andet, jeg har selv bedt om det, hvis jeg synes smerterne er for meget. Og nogle gange, nej så hjælper smerstillende ikke, en smule almindelig husarbejde føles som et helvede, men at lege med min nevø der kan jeg ikke mærke det, fordi det er forskellige stræk og bøj, og det kan man ikke altid håndtere på et arbejde.

Så nej du ved ikke hans smerter og problemer i hver dagen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2018

Anonym

Meld uden tvivl. 

Vi mangler så mange penge i det offentlige vores børn er i vuggestuer og Bh med forfærdeligt norminering, og ældre får så lidt hjælp osv.

Jeg har intet til overs for dem der snyder systemt - lad os ALLE gøre det, hvor fann står vi så????? 

Anmeld Citér

6. august 2018

Anonym

Du har da pligt til at melde, hvis der så intet er i det, er det jo kun godt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.