Der er ikke plads til mig mere!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2018

MEF

Stivdie skriver:

Hmm.. Altså med min den første, der havde jeg også gevaldig gang i tarmene et par dage før fødslen gik i gang. Så vi kan da håbe for dig, at din krop er ved at gøre klar og "bane vejen", så der er klar til baby kommer om et par dage... 

Ja, det håber jeg da virkelig! Jeg synes jeg ser “tegn” alle vegne. Masser af Plukveer, trykkende smerter i lænden og dårlig mave, uro i kroppen... men indtil videre sker der ikke mere...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2018

jjuhl

Profilbillede for jjuhl

Jeg er sikker på at den der " JEG HAR FÅET NOK" tanke er en helt bevidst ting kroppen gør så man mentalt bliver klar til fødslen, ja at man ligefrem glæder sig til den. Har absolut ingen videnskabelig forklaring på min overbevisning men tænker at der må være en mening med galskaben 

pøj pøj med det hele

Anmeld Citér

6. august 2018

Camillos

MEF skriver:

Det var da en god ide med youtube video til zoneterapi! Jeg havde slet ikke tænkt på at vi måske kunne gøre det selv! 

Det kan i  og lære rebozo massage.. Det kan også få barnet længere ned i bækkenet .. Jeg var igennem alt sammen for 2 mdr siden... Havde det ligesom dig... Det er et helvede! Forstår dig så godt.. 

Anmeld Citér

6. august 2018

HBV

MEF skriver:

Det var da en god ide med youtube video til zoneterapi! Jeg havde slet ikke tænkt på at vi måske kunne gøre det selv! 

Vi må i gang ! 

Anmeld Citér

7. august 2018

MEF

HBV skriver:

Vi må i gang ! 

Det bliver vi nød til! 

Jeg troede lige at der var ved at komme lidt gang i det i går aftes, men det er da fuldstændig gået i sig selv igen! Så må jeg se om jeg klare mig gennem de næste varme dage, med pigen i maven...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.