Gode råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Stop dog med at tage jern, vent og se, om det bliver nødvendigt. Der er mange kvinder, der ikke behøver jerntilskud, jeg er selv gået igennem 4 graviditeter ude at røre det, min blodprocent lå fint højt.

Det her er min 3 graviditet og jeg har taget jern lige fra den dag jeg fant ud af jeg var gravid. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Det her er min 3 graviditet og jeg har taget jern lige fra den dag jeg fant ud af jeg var gravid. 

Fordi det er lægeordineret nødvendigt eller?

Anmeld Citér

4. august 2018

Annemette07

Anonym skriver:

Hej alle sammen  Ja jeg er næppe den eneste der sider i problemet. Det høre jo bare med når man er gravid. Nå men vil høre om der er nogle der kan komme med gode råd, jeg døger meget med at være forstoppet. Har efter hånden prøvet en del. Jeg er meget aktiv, også som gravid. Jeg er til træning 2-3 gange om ugen, når jeg så ikke er til træning så træner jeg hjemme. Jeg spiser meget varieret og sundt. Har prøvet at tage husk, både i pille form og alm pulver, uden hjælp. Jeg har prøvet at drikke sviske juice, samt alm sviske uden held. Jeg drikker omkring 3-4 litter væske dagligt, men det er nok mest på grund af varmen lige nu. Er nogle der ved hvad jeg ellers kan prøve? Jeg har været vej af lægen, der var der ikke så magen hjælpe at hente, ud over det jeg alderede gør. Er ved at være godt træt af at være forstoppet, så alle gode råd er velkommen  På forhånd tak her fra

Jeg tager Magnesia ��

Anmeld Citér

4. august 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Fordi det er lægeordineret nødvendigt eller?

Ja og fordi min blodprocent generelt er lav. Var indlagt et par gange i de to andre graviditeter på grund af lav blodprocent. Jeg fik saltvand gennem drop hver gang jeg var indlagt. Så derfor tager jeg alderede jern

Anmeld Citér

4. august 2018

Anonym trådstarter

Annemette07 skriver:

Jeg tager Magnesia ��

Tak det er vær at prøve, er ved at være trat af det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.