Brysterne under en graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2018

Anonym

HBV skriver:

Hvorfor anmelder du?  Jeg synes også det er groft af dig at formode, at hun bare ønsker opmærksomhed og har se-mig tendenser... Men det er selvfølgelig også let at skrive som du gør.. tendensen til at gemme sig bag anonym knappen bliver mere og mere udtalt herinde. 

Aner ikke hvordan jeg skal reagere på en overfusning, så jeg dropper den og overlader den til staff - i det jeg anmeldte tilkendegav jeg hvem jeg er. 

Og det er vel også ragende lige meget om man hedder anonym eller HBV. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2018

Lisette W

Anonym skriver:

Hej  

Hvordan oplevede i jeres bryster under en graviditet, da i ikke var mere end maks 10 uger henne? 

Var brystvorterne mørkere end normalt? 

Var der hævelse på selve jeres bryst vorter? 

Var der smerter i jeres bryster konstant, altså ømhed? 

Hvad var jeres symptomer? 

Jeg vedhæfter nogle billeder, som mine ser ud og mistænker en graviditet for, uden at kunne teste positivt endnu.. Fortæl gerne hvad i syntes og om jeres også så sådan ud 

Jeg havde ømme bryster inden jeg testede positivt. Jeg husker dikke som e  smerte men de var pludselig ømme når jeg tog bh på og det var en befrielse at få den af. Jeg kan ikke huske om vorterne skiftede farve eller hævede før men under graviditeten blev det mørke område markant større og vorterne meget følsomme. 

Anmeld Citér

4. august 2018

Soonmom

Jeg forstår heller ikke alle dine billeder og er enig i at du mere har "se mig" nykker

- hvad skal vi bruge billederne til, vi har ikke set dine brystvorter før graviditet?

Mine blev lidt mørkere end normalt og væsentligt større første gang, husker dog ikke hvornår.

ellers havde jeg intet nyt i det område :p (udover de blev større da mælken løb til)

Anmeld Citér

4. august 2018

Janet1989

Brystvorter ser så forskellige ud, udfra hvem vi er og om vi er gravide eller ej .. de kan også ændrer sig, selvom du ikke er gravid.

Hvis du vil have et svar, så tag til lægen og få taget en blodprøve ?

Anmeld Citér

5. august 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

1. Til TS: På mig virkede det voldsomt “in your face”-agtigt at se nærbilleder af dine brystvorter. Fjollet og mærkeligt, da jeg ikke er krops- eller brystforskrækket. Måske hænger det sammen med, at du lagde op til, der var noget særligt ved deres udseende, vi skulle notere os, og det kalder jo på nærstudier af billederne. Jeg kan ikke se noget som helst påfaldende ved dem, og som andre har nævnt, så kræver det jo, at man har kendt deres udseende førhen, hvad man nok skal være enten dig eller din kæreste for at kunne. 

2. Til den anonyme: Jeg kan ikke helt følge, hvilken “se mig”-effekt, man kan opnå ved som anonym at lægge fotos af sine brystvorter ud. Det kan du måske forklare mig. I hvert fald synes jeg, din reaktion er temmelig hård og ufølsom. TS er jo tydeligvis sikker på, hendes brystvorter er forandrede og vil gerne have dette bekræftet. Det kan vi i sagens natur ikke, men derfra og til at tiltænke hende “se mig”-motiver synes jeg, der er virkeligt langt. 

Anmeld Citér

5. august 2018

Anonym

Mor og meget mere skriver:

1. Til TS: På mig virkede det voldsomt “in your face”-agtigt at se nærbilleder af dine brystvorter. Fjollet og mærkeligt, da jeg ikke er krops- eller brystforskrækket. Måske hænger det sammen med, at du lagde op til, der var noget særligt ved deres udseende, vi skulle notere os, og det kalder jo på nærstudier af billederne. Jeg kan ikke se noget som helst påfaldende ved dem, og som andre har nævnt, så kræver det jo, at man har kendt deres udseende førhen, hvad man nok skal være enten dig eller din kæreste for at kunne. 

2. Til den anonyme: Jeg kan ikke helt følge, hvilken “se mig”-effekt, man kan opnå ved som anonym at lægge fotos af sine brystvorter ud. Det kan du måske forklare mig. I hvert fald synes jeg, din reaktion er temmelig hård og ufølsom. TS er jo tydeligvis sikker på, hendes brystvorter er forandrede og vil gerne have dette bekræftet. Det kan vi i sagens natur ikke, men derfra og til at tiltænke hende “se mig”-motiver synes jeg, der er virkeligt langt. 

Du skriver det faktisk selv 

" Til TS: På mig virkede det voldsomt “in your face”-agtigt at se nærbilleder af dine brystvorter. Fjollet og mærkeligt, da jeg ikke er krops- eller brystforskrækket. Måske hænger det sammen med, at du lagde op til, der var noget særligt ved deres udseende, vi skulle notere os, og det kalder jo på nærstudier af billederne" 

- nær studier - mærkeligt- unødvendigt. - deraf "se dem/mig" 

Anmeld Citér

5. august 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Du skriver det faktisk selv 

" Til TS: På mig virkede det voldsomt “in your face”-agtigt at se nærbilleder af dine brystvorter. Fjollet og mærkeligt, da jeg ikke er krops- eller brystforskrækket. Måske hænger det sammen med, at du lagde op til, der var noget særligt ved deres udseende, vi skulle notere os, og det kalder jo på nærstudier af billederne" 

- nær studier - mærkeligt- unødvendigt. - deraf "se dem/mig" 

Men hvis hun vil sige; se mig, burde hendes ansigt så ikke være med? Jeg aner da ikke hvem TS er ved at se billeder af hendes brystvorter. 

Anmeld Citér

5. august 2018

Anonym

Men hvis hun vil sige; se mig, burde hendes ansigt så ikke være med? Jeg aner da ikke hvem TS er ved at se billeder af hendes brystvorter. 

Nej. Og det handler jo ikke om man skal vide hvem hun er. Det jo slet ikke det jeg skriver. - det handler om close up - uden formål - se mine bryster. 

Og nu er den lukket herfra  

God debat og god vind. 

Anmeld Citér

5. august 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Nej. Og det handler jo ikke om man skal vide hvem hun er. Det jo slet ikke det jeg skriver. - det handler om close up - uden formål - se mine bryster. 

Og nu er den lukket herfra  

God debat og god vind. 

Oh dear good����

det er en brystvorte. Hvis det havde været se mine brystee, havde det nok have været et billede af begge og gjorde noget mere ud af det�� 

Og hvilken opmærksomhed får hun? 

Men hyg dig med den fordom, god aften til dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.