Brysterne under en graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.507 visninger
18 svar
27 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. august 2018

Anonym trådstarter

Hej  

Hvordan oplevede i jeres bryster under en graviditet, da i ikke var mere end maks 10 uger henne? 

Var brystvorterne mørkere end normalt? 

Var der hævelse på selve jeres bryst vorter? 

Var der smerter i jeres bryster konstant, altså ømhed? 

Hvad var jeres symptomer? 

Jeg vedhæfter nogle billeder, som mine ser ud og mistænker en graviditet for, uden at kunne teste positivt endnu.. Fortæl gerne hvad i syntes og om jeres også så sådan ud 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej  

Hvordan oplevede i jeres bryster under en graviditet, da i ikke var mere end maks 10 uger henne? 

Jeg vedhæfter nogle billeder, som mine ser ud og mistænker en graviditet for, uden at kunne teste positivt endnu.. Fortæl gerne hvad i syntes og om jeres også så sådan ud 

Her er nogle flere billeder.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3. august 2018

Anonym

Hvad skal vi svarer på? Vi kan da ikke vide om dine bryster ser anderledes ud end normalt? Det kræver jo ligesom vi har set dem før 

Anmeld Citér

3. august 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvad skal vi svarer på? Vi kan da ikke vide om dine bryster ser anderledes ud end normalt? Det kræver jo ligesom vi har set dem før 

Læser du ikke mine spørgsmål? 

Jeg spørg ydermere bare om, hvordan jeres så ud 

Anmeld Citér

3. august 2018

Anonym

Fuldstændig umuligt at svare på dit spørgsmål, så du kan få noget ud af det. Det er så forskelligt hvordan kroppe reagerer på en graviditet. Jeg oplevede ikke nogen af de symptomer du beskriver og fik først ømme bryster omkring uge 14.

Anmeld Citér

3. august 2018

Anonym

Som de andre skriver. Det er umuligt at svarer på. Alle har forskellige graviditeter da der ikke er to kroppe der er ens. Jeg fik først ømme bryster da mælken løb til. Dvs efter fødslen 

Anmeld Citér

3. august 2018

Anonym

Læser du ikke mine spørgsmål? 

Jeg spørg ydermere bare om, hvordan jeres så ud 

Okay. De så normale ud.

Nej. 

Nej  

Nej 

Ikke nogen omkring brysterne. 

Og hvis du spørger om du er gravid - så nej det tror jeg ikke. Tænker nærmere du har lidt 'se mig tendenser" 

Hjalp det? 

Anmeld Citér

4. august 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Okay. De så normale ud.

Nej. 

Nej  

Nej 

Ikke nogen omkring brysterne. 

Og hvis du spørger om du er gravid - så nej det tror jeg ikke. Tænker nærmere du har lidt 'se mig tendenser" 

Hjalp det? 

Undskyld mig, men hvad fanden er dit problem? Jeg spørg om en simpel ting og straks pumper du negativ energi ud... Jeg har ALDRIG været gravid før, så det er da klart jeg er nysgerrig.. 

Og i øvrigt, så har vi prøvet at blive gravide i 5 år, med både pco, én defekt æggestok, endometriose, diabetes og manden nedsat sædkvalitet.. Tror du ikke jeg kæmper med nok i forvejen? 

Hvis du ikke kan svare med en ordenlig tone, så hold da væk fra mit spørgsmål.. Skam dig!

Anmeld Citér

4. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Undskyld mig, men hvad fanden er dit problem? Jeg spørg om en simpel ting og straks pumper du negativ energi ud... Jeg har ALDRIG været gravid før, så det er da klart jeg er nysgerrig.. 

Og i øvrigt, så har vi prøvet at blive gravide i 5 år, med både pco, én defekt æggestok, endometriose, diabetes og manden nedsat sædkvalitet.. Tror du ikke jeg kæmper med nok i forvejen? 

Hvis du ikke kan svare med en ordenlig tone, så hold da væk fra mit spørgsmål.. Skam dig!

Jeg har anmeldt dig. Ved ikke hvordan jeg ellers skal reagere.. 

Anmeld Citér

4. august 2018

HBV

Anonym skriver:

Jeg har anmeldt dig. Ved ikke hvordan jeg ellers skal reagere.. 

Hvorfor anmelder du?  Jeg synes også det er groft af dig at formode, at hun bare ønsker opmærksomhed og har se-mig tendenser... Men det er selvfølgelig også let at skrive som du gør.. tendensen til at gemme sig bag anonym knappen bliver mere og mere udtalt herinde. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.