Mine forældre lyver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.269 visninger
10 svar
31 synes godt om
1. august 2018

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg har altid haft et anstrengt forhold til mine forældre og det bliver værre og værre som jeg bliver ældre.

Mit største problem er at de lyver, både over for deres børn men også for alle andre.

F.eks når det er over for fremmed kan det være at de lyver sig selv eller deres børn bedre end hvad der er rigtigt. Det er mest min far der gør det. Han har fortalt en person at jeg arbejde som revisor, en anden at jeg er læge, tandlæge, læser jura... jeg gør ingen af delene. Jeg synes selv at jeg har en god uddannelse og en løn i middelklasse, så det er ikke fordi at han er flov over at jeg ikke laver noget, han siger at han lyver omkring det, fordi de andre ikke skal tro de er noget. Ingen af mine forældre har en uddannelse og jeg tjener flere penge og er bedre uddannet end de er, så de har ikke haft højere forventninger til mig, så det er hellere ikke derfor. I bund og grund, så skal hans børn være bedre end alle andres børn.