5. Spontan Abort, hvad nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2018

HBV

Hvad siger de i Aabenraa?  Du siger, du er udredt der, hvad er de kommet frem til ? 

Det gør mig ondt, det som I går i gennem 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2018

HBV

Jeg går ud fra at I bliver fulgt i Fertilitets ambulatoriet ? De har et samarbejde med samme amb på Odense Universitetshospital og nogle undersøgelser foregår der... hvilke undersøgelser er der lavet på dig/din mand ? 

Anmeld Citér

28. juli 2018

HåberPåMirakler

De siger jeg intet fejler.

Det er kun mig der er blevet udredt for blodpropper og så er vi begge kromosom testet.

Jeg kender ikke til Odense og er ikke blevet videresendt dertil, men det vil jeg da spørge dem om når jeg snakker med dem mandag.

Tak for hjælpen! 

Anmeld Citér

28. juli 2018

HBV

Ved du hvad de har testet for ? Hvad er krydset af på tjeklisten,  som er normalt ? 

Vil lige supplere med at Abracadabra har fat i noget. Det er bevist,  at overvægt nedsætter fertiliteten betydeligt.  Jeg ved ikke om du har stiftet bekendtskab med bøgerne som "spis dig gravid" osv men det er også et forsøg værd.

Anmeld Citér

28. juli 2018

HåberPåMirakler

HBV skriver:

Ved du hvad de har testet for ? Hvad er krydset af på tjeklisten,  som er normalt ? 

Vil lige supplere med at Abracadabra har fat i noget. Det er bevist,  at overvægt nedsætter fertiliteten betydeligt.  Jeg ved ikke om du har stiftet bekendtskab med bøgerne som "spis dig gravid" osv men det er også et forsøg værd.

Det eneste jeg er testet for er blodpropper og kromosom defekt med min kærestes kromosomer (via blodprøve)

Jeg kender godt bogen, men har ikke prøvet teknikken af endnu 

Anmeld Citér

28. juli 2018

HBV

Sådan noget så simpelt som progesteron tilskud har de ikke prøvet af på dig ? 

Anmeld Citér

28. juli 2018

HåberPåMirakler

HBV skriver:

Sådan noget så simpelt som progesteron tilskud har de ikke prøvet af på dig ? 

Nej, det har de ikke ..

Anmeld Citér

28. juli 2018

Abracadabra

HåberPåMirakler skriver:

Nej, det har de ikke ..

Og hvis man læser den nationale vejledning (som jeg linkede til), forstår man hvorfor... 

Anmeld Citér

29. juli 2018

Abracadabra

koeapabshicar skriver:

Jeg har ledt og ledt på DR.dk. Hvad er det for kampanger? Jeg er meget interesseret i vægttab og forbedring af fertilitet. Jeg skulle vel ikke være så heldig at du har et link til det? :-) 

https://www.dr.dk/interaktiv/webfeature/fertilitet

Der er artikler hver dag på forsiden...

Anmeld Citér

29. juli 2018

koeapabshicar

Abracadabra skriver:

https://www.dr.dk/interaktiv/webfeature/fertilitet

Der er artikler hver dag på forsiden...

Tusind tak!  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.