Bade udenfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2018

Anonym

koeapabshicar skriver:

Tusind tak!!  

Det var så lidt 

Anmeld Citér

25. juli 2018

ErDuHerIkkeSnart

koeapabshicar skriver:

Det er meget muligt men giver ikke så meget for sådanne sætninger samt “jeg røg da jeg var gravid og mit barn har det fint” osv osv osv. Det er fis i en hornlygte for man kan ikke vide om hvis min mor nu havde droppet nutellaen inden jeg blev 2 om jeg så stadig havde anlæg til overvægt eller om hvis hun havde droppet kemikalierne under graviditeten så havde jeg ikke haft de sygdomme jeg har idag. 

Vi tager alle nogle beslutninger omkring vores børn og det gjorde de også den gang. Jeg tror de sikkert har været mere afslappede i deres forældrerolle men det tror jeg nu mere handler om den absurde mængde af information vi har til rådighed idag. 

Netop derfor argumenterer jeg grundlæggende for sund fornuft - og herunder falder hverken rygning, overspisning af Nutella, eller at lade sit barn fryse bevidst  

Men det betyder ikke, at vi behøver være så bange for lidt sukker, for den korrekte badetemperatur, osv... det betyder blot at vi skal tænke os lidt om og ellers slappe af i tryg forvisning om, at børn heldigvis som hovedregel er hammer robuste ...

God badetur og godnat herfra!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.