Hej. Jeg håber der sidder nogen der kan svarer mig. Jeg er nemlig kommet lidt i tvivl.
Hvor varmt skal badevand være før en på 8 mdr må bade i det? Og gør det en forskel at det er så varmt i luften som det er nu?
Kan se der er flere i min omgangskreds med babyer lige så gamle som min der tager dem med i både hav og pools i dk og udlandet.
Jeg troede egenligt man sagde 2 år så var vand temp. Lige meget. Jeg har forsøgt at google lidt men kan ikke rigtig blive “videnskabeligt” klogere.
Jeg vil nemlig meget gerne i et friluftsbad med min søn i weekenden hvis det ikke gør noget når det så varmt udenfor. Jeg har en uvdragt og badehætte til ham og et uv telt. Vand temp. Står på deres hjemmeside som 24-28 grader men havde hørt at det skulle været lidt varmere end det fordi det har været så varmt i lang tid nu.
Og lige en sidste krølle på mit spørgsmål, er der forskel på pool/soppebassin i haven, friluftsbadet (som også er store svømmehalspools og ikke en sø eller lign) og hav/sø vand?
Er der nogen der ved det helt faktuelt og ikke bare er af en overbevisning? :-) For jeg er i princippet af den overbevisning at det ikke er ok, men mange jeg kender synes jeg er forkert på den ;-)
Anmeld
Citér