Stella - Nu med græskar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. oktober 2009

Tynen

Vi må bide skammen i os, for vi har nu officielt et græskar stående udenfor vores dør som det ENESTE hus i hele bywen indtil videre!

Har haft Stella hjemme de sidste par dage og i mangel beskæftigelse udså jeg mig en billig underholdning i form af kr. 28,-, rund og orange.
Behøver jeg at sige at ungen er svært tilfreds med kreationen og forlanger at det bliver tændt hver gang der passeres..

Så hvis I keder jer og har overskud til klistret stads og kerner over ALT (Og der er maaaange!) så kan det anbefales at stikke ungen en ske og uddele kommandoen: GRAV!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2009

Plysbjørnen

Ej hvor er den sej, sådan noget tror jeg ikke Laura gider lave...

Anmeld

15. oktober 2009

linemus

Hvor er den fin, og hvor er hun stolt Sikke overskudsmor

Vildt så meget dit profilbillede ligner Stella! Jeg var da sikker på, det var hende, indtil jeg fik vendt statusbeskeden inde i hovedet. Hvor gammel er du der?

Anmeld

15. oktober 2009

Tynen

linemus skriver:

Hvor er den fin, og hvor er hun stolt Sikke overskudsmor

Vildt så meget dit profilbillede ligner Stella! Jeg var da sikker på, det var hende, indtil jeg fik vendt statusbeskeden inde i hovedet. Hvor gammel er du der?

Jeg er vist 2½.. Fik lidt af et chok da min mor viste mig det, for jeg synes overhovedet ikke hun ligner mig ellers

Overskudsmor?
Er man det hvis man køber sådan noget for at få tiden til at gå en smule hurtigere

Anmeld

15. oktober 2009

Astrid P

Åhr, hvor hyggeligt! Du er fandme sej, Trine...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.